Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-04-08 16:24:15 följande:
    Tack brudar!!!
    tackar ödmjukast själv....
  • Firstandhappy

http://www.familjeliv.se/Hem/firstandhappy/galleri.php?cur_album=Molgan#

kolla in sängen nu då... alldeles fiiiin, fan va stolt jag är..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-08 16:44:57 följande:
    Sylvester? Vad är det? Eller menar du huvudbonaden Sydväst? :)
    vill med veta va en sylvester är??
  • Firstandhappy

ja nu ska jag bara få till ett monogram målat på den med... synd att jag inte har en före bild..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-08 16:53:50 följande:
    fiin ja pallar inte göra en andra strykning på min idag så det får bli till helgen iställe, å väntar me kort tills den är bäddad å fin... Idag har ja suttit nersjunken i en sackosäck ute i Tallboda å glott när min kompis röjde garderober... Jädrar va skönt det va å sitta i en sån då, fick inte ont nånstans ju, sa till mannen att ja vill ha en men d blir inge för dom kostar ju så jädra dant
    klart du ska ha en säck... kommer du ha massa nytta av sen med juh... (ehhh inte en aning men det lät bra)
    Har slängt ner lite fler galgar i påsen nu...
  • Firstandhappy

Nu finns det en före bild i Molgan mappen på sängen...
    Skynda att titta...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-08 17:13:19 följande:
    Inte för att låta taskig, men jag föredrog den träfärgade sängen före den vita... kanske för att jag är så less på alla vita möbler här hemma som i nu läget är fulla med kritstreck och så.... och att damm syns så otroligt tydligt på vitt.
    vi har bara mörka möbler o till wille va allt mörkt så nu kör vi nytt..
    detta är alltså den enda vita möblen som finns i hela lägenheten..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-08 17:13:19 följande:
    Inte för att låta taskig, men jag föredrog den träfärgade sängen före den vita... kanske för att jag är så less på alla vita möbler här hemma som i nu läget är fulla med kritstreck och så.... och att damm syns så otroligt tydligt på vitt.
    Tar inte åt mig, har du sett damm på svarta o mörka mahognymöbler??? DÄR syns damm om nåt.
    Fru T skrev 2009-04-08 17:15:32 följande:
    hehe det sa ja me men det funka inte...
    attsingens, o kan ju inte köra på preggogrejjen heller, snart dags för dig att pluppa..
    Apipoulai skrev 2009-04-08 17:24:12 följande:
    Sant sant. Världens sötaste pyjamas med spöken på.
    ohh nåt liknande hade wille som nyfödd... första pyjamasen på BB... *gråter av nostalgi*
    Fru T skrev 2009-04-08 17:25:02 följande:
    Vi har ju svart byrå å svarta sängbord så här blir ju spjälsängen svart det är såå fint till dom lila väggarna!!
    oh ja, det blir skitsnyggt, vi har svart säng till wille nu...
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-08 17:50:20 följande:
    Nu har jag joxat med mobilen och fått över bilden, snabbt gick det inte. :( Men söta är dem. :)
    ohhhh kollade på dom idag med till nyaste bebisen, dom är ju helt underbara...
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-08 17:55:30 följande:
    *nickar instämmande* Nu ska jag svida om till träningskläder. Skivstångspass 1830. =D
    svida om till myskläder, har lekt med sonen o städat o packat om alla hans 300 000 leksaker så nu har jag tränat klart... hoppas sonen sover en kvart eller två nu...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!