Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-04-08 18:10:56 följande:
    Ohhh, så duktig du är!!!! JÄTTEFIN blev den!!!
    tack tack... krävdes dock 5 burkar med färg o 4 st munskydd... men fiiiiin blev den.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-08 18:35:30 följande:
    eller så får han göra det i morron eftersom det är då vi har tvätt tid
    kan man oxå göra...{#lang_emotions_laughing}
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 19:33:28 följande:
    haha, ja, men i min familj kallar man det för en sylvester, glömmer att andra inte vet vad jag menar det då. :D
    men va e det för någe då??
    har du sett min fina säng nu??? ligger i mappen Molgan..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 22:19:31 följande:
    Nu är jag äntligen hemma! Vi slutade mötet redan 21.30. Härligt. Sket dessutom i att ta cykeln från campus så jag fick åka bil hela vägen hem från Norrköping. Cykeln kan jag hämta imorgon.
    kanske passa på att träffa mig nåt om du har tid..
    Har gjort så fint på sängen nu..
    skrivit dit namnen på båda sönerna med födelseår så på ena sidan står det nu
    20William08 & på andra 20Molgan09, så nu ska jag bara köpa färg o pensel o sätta igång o måla..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-08 22:26:54 följande:
    Ja, det skulle vi kanske kunna göra.. Ska fika med förstagångarna (hehe) vid 13, men någon gång efter det kanske? Sängen blir jättefin f ö! :D
    jeeeaj va skoj... nä vars nu ska jag inte va ironisk... host harkel.. kan ju höras av, ska ner på stan o köpa färg iallafall så kanske kan mötas upp nånstans om det är bra väder o så..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-08 22:45:39 följande:
    Nu har jag betalat min återträff med högstadiet, så den 9 maj ska jag o Lillisen ut på Otten o festa o träffa våra gamla skolvänner
    jag har betalat handledarutbildningen som jag ska gå för sambons skull o hans körkort, inte lika skoj däremot.. betala pengar för att sitta o ha panik...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-08 22:49:37 följande:
    Vad kostar det att gå på sån kurs?
    300 kr /person så 600 totalt, inte farligt alls med tanke på vad man får..
  • Firstandhappy

o här hade man tänkt att man skulle ner på stan o kolla på färg för att skriva namnen på barnen på sängen, men det känner man ju inte för direkt.. jaja får väl se sen, nu blir det kaffe o städa lite efter att jag o wille röjjde runt som två tättingar här hemma igår o busade byxorna av oss..
    Fick hämta katten idag igen, hörde henne skrika men hon kom inte, kanske inte undra på när hon va instängd i sop-rummet, stakars katt, men tror jag får skylla på min egen sambo faktisk.

• Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 10:02:43 följande:
    rena aprilvädret.vill inte gå ut idag,men det måste man ju när sonen ska lämnas vid resecentrum äntligen var G här och lagade tvättställningen i badrummet så man kan hänga tvätt igen katter är så mysiga.vi kanske ska skaffa katt när vi har flyttat.
    ja jag har ju en ny "hittekatt" hemma igen men denna tror jag allt får stanna, annars brukar vi agera djurhem när de stackarna behöver ett varmt ställe att bo på o sen får de flytta när de växt till sig eller blivit så pass rehabiliterade att de kan vistas med människor igen. men som sagt den här får nog allt stanna, hon är så väldigt speciell och otroligt snäll även mot wille som kan bli lite hård mot henne..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 10:09:25 följande:
    vad gulligt att ni tar hand om katter.jag växte upp med massor av katter.mina föräldrar tog hand om massor av hemlösa katter.hade jag råd så skulle jag ta emot djur om idioter har tröttnat på skaffar man djur så ska an ta hand om dem tills de dör.ibland borde det vara "körkort"på att få ha husdjur
    ja verkligen, sist hade vi 2 kattungar som någon hade slängt ut i en låda på ladugårdsplan hemma vid min mormor, de var nog inte mer än 6 veckor gamla då..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!