• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-04-01 09:50:20 följande:
    vi behöver bli av med en hel del leksaker,leksaksspis(sådan som dagis har)mm inför flytten
    Pmar dig!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 09:18:53 följande:
    Alltså, Correns aprilskämt var ju faktiskt riktigt roligt, hur ofta händer det?– Träd är inte min grej, jag gillar granit, men det får du fråga Lotta Johansson om, säger ett stressat kommunalråd och hänvisar till teknik - och samhällsbyggnadskontoret
    Lätt att genomskåda att det var ett aprilskämt, ja, tack vare det uttalandet samt att entréerna skulle få flytta till baksidan...troligt...nej.

Men jag tyckte inte det var något roligt aprilskämt. Jag är en av dem som stör mig på Drottninggatans utformning, men den lösningen av absurd och korkad.

Aprilskämt jag gillade var när de sa att 50-öringen var tvungen att växlas in den dagen. Det roligaste var när någon ringde correns redaktion ganska tidigt på morgonen och sa. "Jättebra aprilskämt, nu är det redan lång kö utanför swedbank!" Corren hastade dit med reporter och fotograf och möttes av.... ja inte så många människor alls. DET mina vänner det är skoj på riktigt. =D

Sen att 50-öringen ska försvinna på riktigt från och med nästa år (30 september -10) gör ingenting, den går knappt att använda iaf.
    http://www.riksbank.se/templates/Page.aspx?id=31099
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:29:22 följande:
    Ingen här som vill bli av med lite leksaker eller så? Syrran leter efter grejer till dagbarnen.
    Vad ska det vara för leksaker? Vi har bara lite bebisleksaker som vi kanske vill bli av med.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 09:53:49 följande:

Ja, de är jättesnygga o tar liten plats i bilen. Tyckte inte om dem från början men sen när jag fick provköra en så blev jag frälst
    vi hade trång bil när lillan var liten.envisa maken ville inte ha nån kombibil.
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:53:52 följande:
    Pmar dig!
    kollar inboxen strax
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 09:54:50 följande:
    Vad ska det vara för leksaker? Vi har bara lite bebisleksaker som vi kanske vill bli av med.
    Dagbarnen är från 1 och uppåt så inga direkta bebissaker så.
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:56:04 följande:
    Dagbarnen är från 1 och uppåt så inga direkta bebissaker så.
    Ok, då har vi inget.
  • Maria84

Hon måste skaffa en massa nu då hon separerat från pappan till barnen och en hel del leksker blev kvar där och som deras egna barn använder när de är hos honom. Så nu måste hon börja om från början med allt. Jut nu har hon bara de egna barnens leksaker och de ska ju inte dagbarnen ha så vi letar för fullt för det är dags för dagbarnen att börja hemma hos henne igen i maj efter hennes föräldraledighet.

Familjetrollet skrev 2009-04-01 09:55:25 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 09:53:49 följande: kollar inboxen strax
    Kombibil som är såå underbart att ha när man har barn. Jag vet inte annars hur vi hade klarat oss utan med två barn o massa packning när man åker bort.
  • JePaLuLi

I Extra var dagens aprilskämt att E-type skulle bygga en vikingaby i Ljungsbro

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:58:14 följande:
    Hon måste skaffa en massa nu då hon separerat från pappan till barnen och en hel del leksker blev kvar där och som deras egna barn använder när de är hos honom. Så nu måste hon börja om från början med allt. Jut nu har hon bara de egna barnens leksaker och de ska ju inte dagbarnen ha så vi letar för fullt för det är dags för dagbarnen att börja hemma hos henne igen i maj efter hennes föräldraledighet.
    har inboxat dig.kan kolla igenom vad som finns under dagen.nu ska jag fixa lite på T.blir så sur då en till budar på en barbielampa.nu är lampan uppe i nyspris snart och så tillkommer portot oxå.men vad gör man inte för att lillan ska bli glad.hon har bestämt sig för att ha ett barbierum*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!