Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

har ni blivit lurade idag?jag blev totallurad av en på dagis idag*skratt*

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 09:47:37 följande:

Ewa: Du får gärna komma hit o känna på min BT, iofs är det en enkelvagn, men ändå..tänkte eftersom vi bor så nära Jag ska ju dessutom till dig på fredag så då kan du få känna om du vill.
    BT verkar jättebra.kollade på en när lillan var mindre.men den gick inte in i bilen.de är riktigt snygga
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 09:53:49 följande:

Ja, de är jättesnygga o tar liten plats i bilen. Tyckte inte om dem från början men sen när jag fick provköra en så blev jag frälst
    vi hade trång bil när lillan var liten.envisa maken ville inte ha nån kombibil.
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:53:52 följande:
    Pmar dig!
    kollar inboxen strax
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-04-01 09:58:14 följande:
    Hon måste skaffa en massa nu då hon separerat från pappan till barnen och en hel del leksker blev kvar där och som deras egna barn använder när de är hos honom. Så nu måste hon börja om från början med allt. Jut nu har hon bara de egna barnens leksaker och de ska ju inte dagbarnen ha så vi letar för fullt för det är dags för dagbarnen att börja hemma hos henne igen i maj efter hennes föräldraledighet.
    har inboxat dig.kan kolla igenom vad som finns under dagen.nu ska jag fixa lite på T.blir så sur då en till budar på en barbielampa.nu är lampan uppe i nyspris snart och så tillkommer portot oxå.men vad gör man inte för att lillan ska bli glad.hon har bestämt sig för att ha ett barbierum*skratt*
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-01 11:52:51 följande:
    Sååå skönt de e ute då. Gick ett varv runt skägget efter dagis lämning. O nu skulle ja vilja ha dörren öppen, men de e inte så lyckat med en Filip på golvet tyvärr. Men de blir mer promenad innan Marko ska hämtas iaf.
    ja idag var det riktigt skönt ute.här kilar halsen för fullt,hoppas man inte blir sjuk

Maria84
    har inboxat dig
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 15:06:45 följande:

Åh, jag o sambon ska äntligen få gå på bio ikväll, ska bli såå mysigt! Min mamma kommer hit snart o ska vara barnvakt.Leo ville vara ute direkt efter dagis så han är ute o leker nu, tanken var att jag o Vincent oxå skulle ut, men nu måste jag vara inne plocka iordning lite o hinna duscha.
    då får ni ha en mysig biokväll

här var jag en snabbsväng in till stan.ajaj skulle jag inte gjort,för nu blev värken värre.hopplöst att åka buss.fanns inga sittplatser så vi fick plats båda.en med barnvagn var dryg och skulle ta upp dubbel plats med sin vagn istället för att ställa den rätt ut så man kunde sitta*suck*
    som tur var fanns en plats,men att ha en tung tös i knät gjorde värken värre.

100 gånger bättre att åka bil.men med en make som har ryggskott så fick vi ta bussen istället.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 17:30:19 följande:
    tack alla snälla för erbjudande av att klämma o känna på vagnar, nu står det en sprillans nyer o finer mörkgrön BT och väntar på bebis numero 2.. även shoppat lite nytt till willewalle o Molgan..
    kul att du fann vagn som du trivs med.vagnjungel är inte skoj alltid

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 16:59:27 följande:
    Jag brukar ofta ställa vagnen så att den tar upp ett säte, gör jag inte det o ställer den rakt ut istället så kommer folk inte förbi istället, då blir de sura för det istället.
    nya bussarna har ju plats i gången om vagnen står rakt ut.var flera som ville sitta,trist när vissa är "egoistiska"och inte kan låta folk sitta.jag flyttade alltid vagnen så att folk kunde sitta ner
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 18:04:52 följande:
    nej imorse var det inget skoj alls, men bara jag tog mitt förnuft tillfånga o lyssnade på mannen så visste vi ju båda att det va BT vi ville ha...
    har du nån bild på nya vagnen?
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-01 21:47:38 följande:
    Åååååå vad jag ÄLSKAR Grays Anatomy!!
    jag somnade långt innan det började igår*snyft*vad hände igår på GA?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!