Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

playmate86 skrev 2009-04-09 20:02:51 följande:
    vad kostade dessa då????
    tror dom kostade mellan typ 98 kr o 198kr så de är inte så dyra... har själv 2-3 st som används flitigt både nu o sen..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-09 20:11:00 följande:
    ah, tänkte mer på bh-toppar.. typ som sporttoppmodellen.. alltså inte jumprarna... Nja, HM har ingenting direkt att erbjuda... De har ju helknasiga storlekar på sina plagg.
    är väl du som brukar tjata på Fru T om H&M hela tiden o hur bra de är???
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:01:32 följande:
    dinana jag har 85H i bh stl och det är tugnt hoppas de inte växer mer nu uinder graviditeten finns ju inga amnings bhar för de med kämpe stor byst
    nej det räcker fan med att ha 90 DD så finns det inga att få tag på, hittade en på Cubus förra veckan men fy fan va illa den satt...
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:14:42 följande:
    jag fick veta av en kompis att jag får åka till gamla stan i sthlm så tar hon där hem amnings bh till mig för 1250: st
    ohhh billigast i stan... precis vad man behöver som nybliven mamma, en resa till sthlm o hosta upp dom pengarna..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-09 21:09:25 följande:
    Det är lite svårt att hitta där inne, men om man ber om hjälp är de verkligen sjukt hjälpsamma.
    kunnig personal med...
  • Firstandhappy

fy f*n va bra det blir med texten på sängen, har målat första gången med kramp i nacken o hela högerarmen som bieffekt, bara en strykning till..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-09 21:52:37 följande:
    Vi vill se bild sen! :)
    absolut, inte för att jag är Picasso o lite fel här o var, men för att ha målat på fri hand upponer o skissat upp texten upponer med så måste jag erkänna att jag är nöjd som attans..
    ska ta en bild eller två nu o se om jag orkar lägga upp..
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-09 22:20:09 följande:
    De är ju superfina!!! Duktig du är!
    tack tack... namnen står på samma vagga men på var sin "huvudände" kommer bli en släktvagga som går i arv.. lite charmigt.. synd bara att jag kom på det nu så även om William inte har sovit i den på över 9 månader så måste han ju ändå finnas med..
  • Firstandhappy

märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom..
    ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e..

hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!