• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-04-06 19:21:51 följande:
    Nej,  det är ju inte pga av karpaltunnelsyndromet, utan pga mitt höga blodtryck. Jag får inte göra något som gör att blodtrycket går upp mer. Skall helst ligga ovh vila hela dagarna. Men det lär jag ju knappast göra. Jag vill ju vara ute å röra på mig.... det kan de väl inte hindra mig till.
    men går Molly bara på dagis 15h i veckan? För i så fall måste det ju vara jättesvårt att ta det lugnt med en busig tvååring att jaga efter!
  • Skorpan08

Godmorgon!

Ännu en dag med härlig vårsol!
    Vaknade idag med huvudvärk och nästäppa. Så nu är det min tur. När Elin äntligen är feberfri och pigg. Visst lite hosta har hon kvar men den brukar ju dröja sig kvar, ibland i flera veckor. Idag ska vi iaf återuppta inskolningen på dagis.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-07 07:39:10 följande:
    Godmorgon!Ännu en dag med härlig vårsol!Vaknade idag med huvudvärk och nästäppa. Så nu är det min tur. När Elin äntligen är feberfri och pigg. Visst lite hosta har hon kvar men den brukar ju dröja sig kvar, ibland i flera veckor. Idag ska vi iaf återuppta inskolningen på dagis.
    då får du krya på dig
    SmileyMalin skrev 2009-04-07 07:23:41 följande:
    godmorgon....här fick morgonen en mindre lugn snart....Släppte ut vovvarna på tomten direkt när jag vaknade och dom är alltid jätteduktiga och håller sig inom tomtgänsen.Utom idag, när en ful jäkla katt tvunget skulle promenera rakt över våran tomt. Min yngsta hund är sjukt besatt av katter och for som en raket ut från tomten efter katten. Tätt följd av mig iförd pyamas, morgonrock och fårskinnstofflor. Dessutom växelvis vrålande och växelvis fjäskande lockande.... det var nog en syn för grannarna Nu har vovven sprungit mellan dörrarna i typ en halvtimme och ylat som besatt... bara för att han vill ut och spåra efter katten!
    hundar är allt roliga.

vad ska ni hitta på idag?här ska det fortsättas städas,tvättas.sen ska jag sy en klänning till lillan
  • thelifesaviour

Vilken underbar morgon vi har! Hoppas ni mår bra allihopa. :)

Sambon jobbade över igår, så han var inte hemma förrän vid halv två, så idag är han verkligen värd en frukost på sängen innan vi åker till Coop och handlar inför påskkalas som vi ska ha här hemma.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 08:19:51 följande:
    Vilken underbar morgon vi har! Hoppas ni mår bra allihopa. :)Sambon jobbade över igår, så han var inte hemma förrän vid halv två, så idag är han verkligen värd en frukost på sängen innan vi åker till Coop och handlar inför påskkalas som vi ska ha här hemma.
    här shoppade vi påskmaten igår.orkar inte stå i långa köer dagen innan påsk.äntligen sol igen på morgonen är det oxå
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-07 08:25:54 följande:
    här shoppade vi påskmaten igår.orkar inte stå i långa köer dagen innan påsk.äntligen sol igen på morgonen är det oxå
    Nä, därför vi shoppar idag, folk har väl inte blivit lediga än va? :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    SmileyMalin skrev 2009-04-07 07:37:27 följande:
    men går Molly bara på dagis 15h i veckan? För i så fall måste det ju vara jättesvårt att ta det lugnt med en busig tvååring att jaga efter!
    Ja, fast hon är inte så vild att hon inte kan sköta sig själv =) Jag har suttit i solstolen de senaste dagarna medans hon lekt i sandlpådan. Hon vet att hon inte får gå längre än så tack och lov. Hoppas hon är snäll och håller sig inom gränserna tills bebisen är ute. Det är dock värre om vi går på IKANO, men då har jag alltid en kompis med som kan hjälpa till att passa henne.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-07 08:59:24 följande:
    Nä, därför vi shoppar idag, folk har väl inte blivit lediga än va? :)
    igår var det lugnt på ica maxi.de flesta är väll lediga from torsdag
  • Fru T

ojoj ja somnade som en klubbad säl igår vid halv elva sen sov ja som en stock tills mannen kom hem vid halv sju å tog mig inte ur sängen fören vid nio nån gång (förutom dom obligatoriska toabesöken mitt i natten)

skönt att få sova på riktig en natt för en gång skull...

Nu ska ja va duktig å börja putsa fönstrena, dom är nämligen grymt skitiga så man nästan skäms {#lang_emotions_embarassed}

Sen damp skruvarna till spjälsängen ner i brevlådan idag bra där IKEA det gjick fortare än förväntat då vi beställde dom i söndags *tummen upp*

Nu vill ja bara att min fina skötväska ska komma me...

Hittade ursöta kläder på Kappahl igår så ska nog lura me mig mannen dit när han vaknat, har ju en rabatt på 25% liggandess som ja måste utnyttja..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-07 09:29:11 följande:
    Ja, fast hon är inte så vild att hon inte kan sköta sig själv =) Jag har suttit i solstolen de senaste dagarna medans hon lekt i sandlpådan. Hon vet att hon inte får gå längre än så tack och lov. Hoppas hon är snäll och håller sig inom gränserna tills bebisen är ute. Det är dock värre om vi går på IKANO, men då har jag alltid en kompis med som kan hjälpa till att passa henne.
    hur har du det med trycket nu?

har dom sagt nån "gräns" när du måste ringa7komma in eller ska du avgöra det själv? Att vara orolig höjer ju trycket me så det låter ju inte ett dugg bra...
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!