• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-09 19:36:21 följande:
    Varför skulle du se ut som ett tält. Finns ju masor av långa smala toppar i olika färger... mysbyxor verkar det dock bara finnas i mysbyxmodelle eller mammabyxor med mudd... och jag avskyr sånt som sitter å klämmer runt magen.
    Byxor har ja ett gäng som ja fått av mina vänner dock är de flästa för stora men har tre par som sitter bra så det klarar ja mig gott på...

å joo ja ser ut som ett tält...

dessa tighta toppar sitter jättekonstigt (tex Gina osv som inte e mamma) blir jättestora upptill eftersom ja inte gått upp nånting förutom magen, likadant me mamma topparna, dom är dessutom för korta {#lang_emotions_surprised} om dom är lagom upptill.

Dom ända topparna som sitter bra upptill är dom som är lösa nertill å då ser ja ut som ett tält....
    Bf 30e Maj
  • thelifesaviour

Ohherregud vad jag är trött idag, låååång fika på stan och sen har jag nästan svimmat. Det gör ont i kroppen, så trött är jag. Suck. :(

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • playmate86
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 13:03:37 följande:
    hoppas allt är bra med er.villken vecka är du i nu?
    japp här går det bara bra lite oäker på om jag är i vecka nio eller tio för enligt bf som bm gav mig är jag i en helt annan vecka än vad fl säger bm säger v 8 och fl v 9 men jag tror jag är i vecka tio.

för att bm sa att jag skulle vara i v 10+1 den 21 april och det stämmer ju inte alls med fl
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-09 19:47:33 följande:
    Byxor har ja ett gäng som ja fått av mina vänner dock är de flästa för stora men har tre par som sitter bra så det klarar ja mig gott på... å joo ja ser ut som ett tält... dessa tighta toppar sitter jättekonstigt (tex Gina osv som inte e mamma) blir jättestora upptill eftersom ja inte gått upp nånting förutom magen, likadant me mamma topparna, dom är dessutom för korta  om dom är lagom upptill. Dom ända topparna som sitter bra upptill är dom som är lösa nertill å då ser ja ut som ett tält....
    humm, okej... ja jag vet inte jag.. vi är ju så olika alla i storlekar.. jag har gått från 70F till 75H i bh storlek... vete tusan vad det skall sluta någonstans... 80I eller nått säkert.. känns inösogt att köpa bh, eftersom de aldrig passar ändå eftersom mina bröst är olika stora.. Känns som vänster är dubbelt så stort... så jag kör på sportbehå.. lite svårt att amma med dock.... får bli ett annat problem... någon som tipsa om någon bra amningstopp?
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • playmate86

dinana jag har 85H i bh stl och det är tugnt hoppas de inte växer mer nu uinder graviditeten finns ju inga amnings bhar för de med kämpe stor byst

• Fru T
    dinana skrev 2009-04-09 19:58:51 följande:
    humm, okej... ja jag vet inte jag.. vi är ju så olika alla i storlekar.. jag har gått från 70F till 75H i bh storlek... vete tusan vad det skall sluta någonstans... 80I eller nått säkert.. känns inösogt att köpa bh, eftersom de aldrig passar ändå eftersom mina bröst är olika stora.. Känns som vänster är dubbelt så stort... så jag kör på sportbehå.. lite svårt att amma med dock.... får bli ett annat problem... någon som tipsa om någon bra amningstopp?
    Amningstoppar såg ja ett gäng på HM som såg helt ok ut, som v-ringade t-shirtar me lite omlott i ringningen om du fattar va ja menar... sånna ska ja införskaffa mig några iallafall...
    Bf 30e Maj
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 19:58:23 följande:
    japp här går det bara bra lite oäker på om jag är i vecka nio eller tio för enligt bf som bm gav mig är jag i en helt annan vecka än vad fl säger bm säger v 8 och fl v 9 men jag tror jag är i vecka tio. för att bm sa att jag skulle vara i v 10+1 den 21 april och det stämmer ju inte alls med fl
    sånt som brukar lösa sig med tiden, efter första UL brukar man ju bli mer tidsbestämd..

Nu har jag handlat färg o pensel för nästan 300 kr fast det blev på lekia på ikano..
  • playmate86
    Fru T skrev 2009-04-09 20:01:57 följande:
    Amningstoppar såg ja ett gäng på HM som såg helt ok ut, som v-ringade t-shirtar me lite omlott i ringningen om du fattar va ja menar... sånna ska ja införskaffa mig några iallafall...
    vad kostade dessa då????
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:02:51 följande:
    vad kostade dessa då????
    tror dom kostade mellan typ 98 kr o 198kr så de är inte så dyra... har själv 2-3 st som används flitigt både nu o sen..
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-09 20:01:57 följande:
    ah, tänkte mer på bh-toppar.. typ som sporttoppmodellen.. alltså inte jumprarna... Nja, HM har ingenting direkt att erbjuda... De har ju helknasiga storlekar på sina plagg.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!