• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-09 12:44:18 följande:
    Är allergi ärftligt och isf hur ärftligt?
    ingen större jättekoll på det.. kanske är olika beroende på vad det är för allergi..
    vet att med wille tyckte bvc att vi skulle undvika fisk första året pga sambons kraftiga allergi mot det, men han verkar ha klarat sig ifrån det..
    oss frågade de vad vi hade för allergier i familjen o släkten.
  • Firstandhappy
    playmate86 skrev 2009-04-09 12:31:52 följande:
    okej medmera butiken blir man väldigt väldigt snnabbt beroende av finns alllt man kan tänka sig där
    ja det kan jag tänka mig, blir nog en promenad dit sen... bara se när sonen vaknar med..
  • Familjetrollet

äntligen sol.här är man rätt irriterad.hade kommit överens med en tjej om att hon skulle komma med resterande sydelar till symaskinen idag och jag skule kolla lite tyger samtidigt.

hon kom inte så jag ringde,hon var på väg hem!kan man inte ringa och säga att det inte blir nått?

känner mig lite lurad då allt skulle finnas till symaskinen,sen fattas det flera saker.vi kom övverens om att hon skulle komma förbi med delarna.villket inte blev av idag.

köpa dessa delar i symaskinsffären kostar minst 450 kr.har man ett avtal så ska det ju hållas....

• Familjetrollet
    playmate86 skrev 2009-04-09 12:20:46 följande:
    hobby färg finns det inte mycket av på timarii finns på medmera och på guns hobby bod om du vet var de ligger
    hoppas allt är bra med er.villken vecka är du i nu?
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 12:56:27 följande:
    ingen större jättekoll på det.. kanske är olika beroende på vad det är för allergi..vet att med wille tyckte bvc att vi skulle undvika fisk första året pga sambons kraftiga allergi mot det, men han verkar ha klarat sig ifrån det..oss frågade de vad vi hade för allergier i familjen o släkten.
    Hittade en sida om allergi som känns tillförlitlig.

http://www.phadia.se/dia_templates/Page____2325.aspx
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-09 13:07:50 följande:
    Hittade en sida om allergi som känns tillförlitlig. www.phadia.se/dia_templates/Page____2325.aspx
    sen finns alltid undantagen som bekräftar regeln...
    arv & miljö finns alltid med, hela min familj så långt jag vet tillbaka är allergiska mot mögel men inte jag, jag blev däremot känslig/allergisk mot bi/getingstick.
  • dinana

Här är man nog bara allergisk mot dumma frågor.. *haha*

Är så trött på folk som inte betalar vad de budar på på Tradera... jag menar när man budar så har man ju gått in i ett avtal som skall följas, så varför inte höra av sig (ringa eller maila)... nej nej... *blir tokig* Och det enda man som säljare kan göra är att lämna ett negativt omdöme... nej, fy sjutton vad trött jag är på Tradera.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Ny magbild idag, men jag vet inte om det hänt så mycket sen sist...

Vecka 30+4

http://www.familjeliv.se/hem/dinana/gallery/phpmn9lot.jpg

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 12:06:14 följande:
    Hobbyfärg??? har dom det på Tiimari i filbytergallerian??
    Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnet

Sen har väll claes olsson hobbyfärg me..
    Bf 30e Maj
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-09 13:21:10 följande:
    Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnet Sen har väll claes olsson hobbyfärg me..
    får kolla runt lite, har som sagt skissat upp namnen på barnen på vaggan så nu måste jag ha färg o de minsta finaste jävla penslarna jag kan hitta för att kunna måla till det lite fint med.. hade tänkt beställa från Panduro men orkar inte vänta flera dagar.... ska ju måla nu...
    Kommer säkert knalla runt ditt hus sen då..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!