VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Vi ska göra en tripp till Norrköping o hälsa på min mamma, lite spontant sådär, trevligt ![]()
Önskar alla en härlig långledighet!
Vi kom hem sent igår från Karlstad och guldfirandet. Mycket trevligt och en enorm stämning med 20 000 som stod på torget och skrek
Men jisses vad trött jag är idag. Jag börjar nog bli gammal
Det var ju inte ens alkohol inblandat!
uinderar på att gå hem te morfar å låna hans käpp, fyy fan va ont ja har idag. Höftjävel!!
Här blir det inte många knop idag...
Ska flytta in spjälsängen i sovrummet lite senare när mannen vaknat ![]()
Jag har precis gjort iordning min favoritpåskmat, en lax- och löjromstårta. Längtar tills jag får äta den! Nu ska jag baka en chokladtårta också, svärfar blir så upprörd om jag inte står för godsakerna. ;D
Ja undrar va min Nisse har för känningar
Katten somnar alltid uppe brevid mig men sen när ja sover så lägger han sig alltid nere vid mina fötter eller på Teddes sida om han inte e hemma, ibland går han tillome å lägger sig i soffan... Nu i två nätter i rad så har han sovit tätt tätt intill min mage, inte änns om ja har legat å vridit å vänt på mig så har han flyttat sig utan avvaktar bara tills ja ligger still å sen lägger sig tillrätta så nära han kan igen...
Han e lite sööt men man kan ju inte annat än undra om det är nåt han känner av ![]()