• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-09 13:21:10 följande:
    Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnet Sen har väll claes olsson hobbyfärg me..
    men fan, va ju full redan när jag kom till dig så minns inte vilket hus det va, men emn lär ju hitta iallafall.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 13:27:11 följande:
    men fan, va ju full redan när jag kom till dig så minns inte vilket hus det va, men emn lär ju hitta iallafall.
    Haha
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 13:24:48 följande:
    får kolla runt lite, har som sagt skissat upp namnen på barnen på vaggan så nu måste jag ha färg o de minsta finaste jävla penslarna jag kan hitta för att kunna måla till det lite fint med.. hade tänkt beställa från Panduro men orkar inte vänta flera dagar.... ska ju måla nu...Kommer säkert knalla runt ditt hus sen då..
    Gunns hobbybod har prylar från Panduro (det är den där maskerad butiken samma gata som stångebro gatukök här hos mig)
    Känner mig ganska säker på att även Medmera har Panduro prylar så beställa på nätet känns ju lite onödigt ja köpte tec en sån där pappersskärare från panduro, som dom tog hem åt mig på Gunns...

Medmera ligger bravid HiFi butiken.. (men det kanske inte säger dig så mycke)
    Bf 30e Maj
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-09 13:33:01 följande:
    Gunns hobbybod har prylar från Panduro (det är den där maskerad butiken samma gata som stångebro gatukök här hos mig) Känner mig ganska säker på att även Medmera har Panduro prylar så beställa på nätet känns ju lite onödigt ja köpte tec en sån där pappersskärare från panduro, som dom tog hem åt mig på Gunns... Medmera ligger bravid HiFi butiken.. (men det kanske inte säger dig så mycke)
    jo jag har nog lite koll på sakerna..
    har vart där o snurrat med bilen nån gång ibland..
    ligger väl typ precis nästan i rondellen??
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-09 13:21:10 följande:
    Medmera ligger i samma hus som ja bor i, runt hörnet Sen har väll claes olsson hobbyfärg me..
    Då vet jag var du bor! =)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy

blir nog att åka sen när mannen slutar jobbet istället, wille sover så gott så vill inte väcka han..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 09:19:40 följande:
    300 kr /person så 600 totalt, inte farligt alls med tanke på vad man får..
    Ok, vad ingår?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2009-04-09 09:16:14 följande:
    Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!
    Tack det samma
    JePaLuLi skrev 2009-04-09 10:26:20 följande:
    Nä men fy vad hemskt Hur kan folk göra så? Lucas är allergisk mot katter så vi kan inte ha nån, vi hoppas att det växer bort så vi kan skaffa en i framtiden. På BVC sa de att om vi gjorde oss av med våra ketter tidigt så var chanserna goda att det skulle försvinna. Så våra sötnosar fick flytta ut på landet till kattparadiset Jag skulle vilja ha kanin eller nåt men sambon säger bara "vi bor i Skäggetorp"... Han tror inte att de får stå ifred ute
    Jag o Leo vill oxå ha kanin, ska bara övertala sambon först Jag är visserligen allergisk, men tror att en kanin skulle funka bra. Vi bor ju superbra med stor tomt till den.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 14:20:36 följande:
    Ok, vad ingår?
    vet inte?? men man har en kurs på 3½ timme iallafall o får ett intyg som ger föraren rätten att övningsköra med dig, det ska man skicka in till länsstyrelsen ihop med nåt annat papper som kostar 170 kr, sen är det bara att tuta o köra..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!