Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-14 20:32:35 följande:
    hehe ja vi vet ju iallafall vem hon e, ibland ser man kort som man inte har en jävla aning personen som hoppat in är
    hahahaha visst är det spännande...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-14 20:37:37 följande:
    ja det å att penseln i nagelacksflaskan alltid är för kort!
    ja vad är det med det egentligen...??? blir hyserisk..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-14 20:43:20 följande:
    Du får säga att du måste ta hand om en kanin som inte har nått hem eller nått. Som de e lite synd om.
    precis, eller gör som jag, ta hem djuret i fråga o se ledsen ut..
    man kan ju faktiskt inte bara låta ett stackars litet ensamt djur få lida.... o sen ser man så där underbart ynklig ut som bara en kvinna som vill ha något kan se ut..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-14 20:47:22 följande:
    Håller me När ja tog hem vår lilla Stina från stallet ja jobba i så skickade ja ett mms med en bild där hon satt innanför jackan på mig å så skrev ja: hon fryyyser så hon vill följa me hem han svarade, jaha då har vi tre katter nu då
    samma här, tog en bild på UrrBurr o skickade till mannen  o skrev "titta va söt" o svaret blev, klart hon ska följa med hem då!
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-14 20:57:20 följande:
    I vårat fall handlar det mest om att både jag o sambon är allergiska, men vi vet inte om vi är det mot kaniner, så det är därför vi är lite tveksamma. Annars bor vi ju jättebra för att kunna ha kanin som kan vara ute på sommaren
    jobbigt om man tar hem ett djur o trivs med det o sen märker att man inte kan ha det kvar... synd om barnen
  • Firstandhappy

oh jag hade med massa djur när jag växte upp, katter o hundar o kaniner o marsvin och chinchillor o råttor o grodor o fiskar o fåglar, hahahaha har nog haft hela näringskedjan om jag tänker efter, men underbart har det varit, kan inte tänka mig låta mina barn växa upp utan djur så döden för oss vore om något av barnen skulle bli/vara allergiskt..

• Firstandhappy

nä dåligt med det på den här sidan med.... ja kossorna o grisarna glömde jag, o hästar fast dom gillade jag aldrig.. o får... ohh små vita lamm som ska matas med flaska.. tur att pappsen fortfarande hänger med bönderna så wille o molgan kan få uppleva det.

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 09:48:15 följande:
    Jag vill också att mina barn ska få växa upp med djur. Men eftersom Lucas fick andnöd i somras pga katterna så fick vi ge bort dem Men enligt bvc så kan det växa bort eftersom vi gjorde oss av med katterna så vi hoppas på det! Vill gärna ha en hund. Men en kanin borde funka om man har den/de utomhus. Dock så har jag hört att det är flera kaniner som har blivit attackerade och till och med dödade här i Skäggetorp så jag vet inte om man vågar
    usch va hemskt... elaka varelser..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-15 10:27:24 följande:
    Hundar e charmiga, men ja nöjer mej nog med att vara dagmatte.
    ja för det är ofta bra mycket mer jobb med dom än man tror... nä tacka vet jag hund när man bor på landet o kan släppa ut den för att spring fritt
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:39:08 följande:
    Det är det absolut. Det är värre att ha en valp än en bebis .-) Men jag är uppväxt med hundar och saknar det massor. Men som sagt, det blir inte nån hund i en lägenhet. Aldrig i livet!
    ja bebisen sätter man på en blöja o sen kan den va rumsren i ett par timmar, inget ut o nattkissa här inte..
    Nä har haft valpar allt för många gånger o tycker bättre om äldre hundar...
    Fru T skrev 2009-04-15 10:52:13 följande:
    vaaaaarför ska tiden stå stilla föör go morron föresten
    för att du inte är här hos mig o dansar i din kanindräkt på mitt köksbord.. god morgon till dig med min vackra...
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 10:53:44 följande:
    Jag med. Jag fattar inte hur folk ens kan klara av att skada ett oskyldigt djur. Då kan man inte ha alla hästar i stallet så att säga. Ingen normal människa gör ju så!
    hästar i stallet?? va jag har inga hästar alls i något stall?? {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!