Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-04-15 10:59:45 följande:
    Har tagit hand om många misshandlade djur och vissa har varit mer döda än levande. Polisen brukar höra av sig hit.
    fan va hemskt det är... mina har bara varit traumatiserade, har nog haft ett 30 tal katter hemma för att bli "normala" o inte skita på sig av skräck bara man spolar en toalett.. nu är det lugnt på den fronten däremot då man har barnet/en att tänka på...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-15 11:10:01 följande:
    EWA Jahaaaa så det är DÄRFÖR, ja men DÅ förstår ja ju skulle kommit över men ja är låst hemma idag för ja har lyckats lova en kompis att sy maskerad kläder åt henne om nån timma... å ja har INGEN lust men ja e ju såå snäll...
    nä men det går inte serru, du måste komma hit för jag har fått akut springmask i stortån med faluxerande klåda i spinalen o då fungerar det bara med en blond Linda i kanindräkt på mitt köksbord.. så du får tyvär avstå från maskeradisdräktisarna förstår du..
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-15 11:16:34 följande:
    Visst är det. Vi har tagit hand om båda hundar och katter, en av våra hästar tog vi hand om också, såg ut som ett skelett och hade blivit misshandlad. Det värsta vi har blivit mötta av vid ett omhändertagande tillsammans med polisen var schäfern Ajax som vi senare valde att behålla då han varit med om så mkt. Han var skuren från magen upp till halsen, näsbenet var avsparkat vid ett tidigare tillfälle så näsan var sned, många av tänderna var utsparkade, hans ben hade vid ett tidigare tillfälle blivit avsparkat och hade fått läka ihop själv. Var en hemsk syn att se. En alkolist som hade honom och när Ajax kom till oss var han helt galen i både mat och vatten. Men gud så snäll han var! Han intog skyddsläge till en början men när han märkte att vi bara ville honom gott så släppte allt. Det var Liams bästa vän och Liam gråter än idag om man pratar om honom. Han tog våra hjärtan med storm! Har även fått in folkilskna hundar som vi har fått arbeta hårt med men de flesta av dem bor nu i barnfamiljer och är fromma som lamm. Finns hur mkt som helst att berätta Det har blivit en hel del djur under den tiden som vi har arbetat med det här.
    *gråter som en gris*
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-15 11:36:14 följande:
    hahaha du får koppla på tålamodet så kan ja komma i morron iställe
    suck.. ja okej då...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-15 11:28:44 följande:
    Visst är det så... FAst min schampoflaska jag har nu har jag haft sen förra julen. Alldeles perfekt. Tyvärr börjar den ta slut nu och jag har ingen aning om vart jag skall få tag på en ny. Det är en Matrix som jag köpte på nätet. *snyft*
    fast du har väl väldigt tunnt hår med??
  • Firstandhappy

ohhh jag kom precis på det bästaste av alla bästa ordspråk om att tycka om sig själv..

det finns ingen som är likadan som jag o därför är jag vackrast av alla mig

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 11:59:02 följande:
    Me like!
    ja jag med, sa det precis till en kompis på msn som håller på att banta...tyckte det va väldigt smartigt sagt av en tjockis som jag...{#lang_emotions_innocent}
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:07:57 följande:
    Hej svejs! Igår var vi till Bp i Nrkpg och köpte en ny vagn till Elin. Jag klara ju inte att köra den stora Brion längre, det gör så ont i fogarna. Så nästa vecka säljer vi Brion!
    finfin...
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:09:23 följande:
    Precis så ska man tycka!!!
    jajjemensan... har ett till... kallar mina valkar för kjolpaket av en anledning, jo för att alla dyra fina lyxbilar är alltid extrautrustade med det.

Ewa, lite bättre, lite finare..
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:15:30 följande:
    Haha, jag brukar säga att jag är lite välisolerad just runt midjan. Eller så kallar jag dom för volanger.
    ahhh de underbara volangerna... alltid vackert..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!