Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-15 12:28:00 följande:
    Exakt! Och i ärlighetens namn så har jag hellre lite extra än ser ut som en pinne som kan gå av när som helst. Är det ok om jag skriver ditt nyfunna citat i min blogg? Skriver så klart att det är du som kommit på det Tyckte det var så klockrent!
    absolut... skicka mig bloggadressen sen bara så jag kan titta... alltså inte för att kolla att du skrev att det va jag som sa det eller så utan mest bara för jag är nyfis o vill läsa i allmänhet..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 12:34:49 följande:
    Jag tror visserliigen att det är bra för barn att få växa upp med djur. Men det finns ju ingen anledning att riskera deras hälsa. Att ge bort våra katter var fruktansvärt jobbigt och jag grät dagligen i flera månader. Men så klart är Lucas hälsa det viktigaste. Jag hoppas att vi i framtiden kan skaffa oss nåt djur. Har du problem så kan det bli väldigt jobbigt. Patrik är likadan, men jag hade katterna när vi träffades så han stod ut. Men när det drabbade Lucas blev det ju en annan sak...
    nä samma här, skulle vi upptäcka att nån av oss inte skulle tåla djur eller lioknande så skulle vi självklart göra oss av med katten/erna... skulle aldrig riskera deras hälsa bara för den saken skull...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 12:38:27 följande:
    Känner mig lite dum som inte kommenterat din vagn, men eftersom jag tidigare uttalat mig om att jag inte gillar Carenas vagnar så står jag fast vid det. Gillar inte folk som vänder kappan efter vinden! Men den var fin, jag gillar färgerna Och det viktigaste är ju att ni blir nöjda. Det är faktiskt tillåtet att tycka olika Hoppas ni mår bra annars hela familjen!
    precis, men som du säger så är den fin o har fina färger...
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-15 12:41:42 följande:
    Det är väl toppen att man kan tycka olika, trist skulle det bli annars. För tänk om alla skulle ha likadana vagnar.
    jobbigt för de som tillverkar...
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-15 13:09:15 följande:
    Funderar på typ när man ska till Willys bara för att köpa nått litet. Men kruxet är juh bara att man inte har nån vagn, men de finns juh alltid vagnar där, men lite onödigt att ta en sån för typ en lite mjölk. Hehe.
    ja då kan det bli jobbigt... bärsele kanske??
  • Firstandhappy

nä nu blir det kaffe o hänga tvätt på balkongen, passa på när mr sover en stund innan mitt "besök" som jag inte ser fram emot kommer..

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-15 13:24:19 följande:
    "Hur vet man att det är en högtid? -jo Mr F har hyrt bil på avis!" Fattar inte riktigt detta skämt, men de kan juh iofs vara nått intärn skämt. Hmm..
    fattar inte heller...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 13:31:12 följande:
    Just det! Är det någon som är intresserad av att komma på visning från Oriflame här hos mig den 24 maj?
    skulle jag absolut kunna tänka mig, bara mannen är ledig från jobbet den söndagen så..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-15 14:47:19 följande:
    Jo, fast det är ju bara småflaskor där...
    ja fast en liten flaska räcker ju iallafall, kostar ju inte 800..
    ser bara på bilderna o då ser det tunnt ut..
  • Firstandhappy

ohh jobbigt, sitter här i min goda ro o får världens näsblod... har garanterat tappat flera liter... mmm minst..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!