Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-16 20:23:38 följande:
    Ja här behöver det inte va helg heller men ja tänkte på alla arbetande männen
    ska man behöva utfodra dem oxå??? hur ofta ska de ha mat då??

nä men va sägs om första helgen i maj då?? blir ju förvisso valborg o det då o folk kanske har annat planerat men om man kan ta det mitt på en dag eller så..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-16 20:23:38 följande:
    Ja här behöver det inte va helg heller men ja tänkte på alla arbetande männen
    nej men tanken om männen är ju trevlig, att även de kan få vara med o äta lite o umgås med alla oss underbara kvinnor, idag va det ju 3 tappra små själar som vågade visa sig iallafall..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-16 20:42:05 följande:
    Avslöjad
    hahahaha BUSTED
    JePaLuLi skrev 2009-04-16 20:44:17 följande:
    Ja det kan väl vara roligt om vi rastar gubbarna också Men mig spelar det ingen roll, jag kan helg som vardag
    me to...
    dinana skrev 2009-04-16 20:45:39 följande:
    här blir det inte så mycket festande förräns bebisen är ute =( så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.
    hmm var det inte du som INTE ville ha förtidigt igen??
  • Firstandhappy

så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.

tolkar bara lite fritt...

dinana skrev 2009-04-16 20:59:35 följande:
    nej, vem vill det.. men jag kommer ju inte gå fulltid vare sig jag vill det eller ej.. så då kan den ju åtminstone komma planerat.
    så hoppas betyder alltså inte samma sak som att det är något man vill??
  • Firstandhappy

jag HOPPAS på att katten ska drunkna i toaletten, men det är ju inget jag VILL..

resonemanget övergår mitt förstånd...

• Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:10:22 följande:
    jag HOPPAS på att katten ska drunkna i toaletten, men det är ju inget jag VILL.. resonemanget övergår mitt förstånd...
    citerar mig själv
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-16 21:02:27 följande:
    Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf!
    hoppas väl på det iallafall...  skulle verkligen vara jätteskoj om du kunde komma..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-16 21:53:08 följande:
    Tack!!
    o ta med lille Philip/filip, han är ju bara för go den ungen... säger han någonsin något?? tycker han bara verkar glida runt o skratta... mys mys...
    JePaLuLi skrev 2009-04-16 21:55:48 följande:
    Hoppas jag med! Men om inte annat så kommer det bli MÅNGA gånger framöver
    likaså med din Lucas... Daniel blev helförälskad i honom, tyckte han va det skönaste han mött på länge... och absolut, det kommer bli massa gånger...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 21:57:18 följande:
    Vi kan den helgen Inte den 1 maj dock, då är vi i Norrköping o åker karusell
    nä men funderar på lördagen den 2'a eller söndagen den 3'e...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 22:04:59 följande:
    Ja, då kan vi Iaf dagtid
    jo men det får bli på dagtid, ganska skapligt med så folk kan hinna med om de vill göra fler saker sen under dagen...
  • Firstandhappy
    How does it sound for you people???

Lördagen den 2'a maj, picknick i det gröna ute i Lambohov hos moi Ewa...
    Ca kl 12??

Lite sallad, baguette, kyckling eller va man nu vill ha..
    Släppa loss barnen på gräset o männen på bete (förlåt)

förutsätter självklart vackert väder..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!