Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

finns nåt liknande på Mobilia i mantorp, har inte vart inne o kollat men sett utifrån att dom har en massa hårvårdsgrejjer...

• Firstandhappy

hmm undrar om min son ska vakna snart så man kan klä på honom o komma ut lite.. har ju sovit som en gris sen kl 13.. trots kompis här med skrikig otäck son på 3 år... *ryser*

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 19:28:04 följande:
    Ja det är så mycket snack om allt Linus sitter framåt nu och det går jättebra. Han sa själv ifrån att han inte vill ligga ner mera så han verkar redo
    nä sån va wille med... får väl se när Molgan börjar härja sen om det... ska bara kläcka honom först..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-15 19:48:02 följande:
    Så då va spjälsängen invigd då, hittade Nisse där nyss å han såg välldigt frågande å förvånad ut när ja fråga va han låg där för den är ju inte änns bäddad så det borde ju va mysigare å ligga i stora sängen å mysa med täcket som han brukar... Han såg lite ut som han tänkte "ja jaa vet inte, ja bara hamna här"
    har ett UrrBurr som ockupperar vaggan här med....
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-04-15 19:49:51 följande:
    Kan vi inte försöka få till en ny eftermiddagsfika snart?
    tycker jag absolut...
    Fru T skrev 2009-04-15 19:50:26 följande:
    Då är den varm å mysig till bebis sen
    precis... så där lagon insnoozad o go..
  • Firstandhappy

fel fel fel... skulle ju stå en text med.. börjar ju bli så fint väder så man kan vara ute med så en fika i trädgårdsföreningen är väl kanske inte helt fel att föreslå..

• Firstandhappy

ja är det nån som vill redan imorgon eller på fredag så är jag gärna på.. då kan jag vara barnledig med...

• Firstandhappy

så imorgon då vid kl 15??? utanför glaspyramiden

• Firstandhappy

kalas...
     då dumpar jag av sonen hos pappa på stan när han går från körskolan så kan jag fika själv med er...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!