• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Har har vi varit på ÖF o lekt ett tag, sen var vi på vc o tog blodprov på Vincent, de vill utesluta så att det inte är glutenallergi han har. Han går ju upp väldigt lite i vikt trots att han äter som en häst. Han väger bara 8.7. Men bvc trodde att det är för att han är VÄLDIGT aktiv HELA tiden. Men det är ju bra att de tar detta på allvar, hoppas verkligen inte att det är gluten!

Just nu sover Vincent i vagnen o jag sitter i bikiniöverdel ute på tomten o solar, såå skönt! Blir ju riktigt bra väder tills i eftermiddag när vi alla ska ses Vad kul att vi verkar bli ganska många
    Vi är nere vid trädgårdsföreningen till 15.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

vi kommer hela familjen, ska ner till stan om en timme o fixa med lite annat innan men vid 15 är vi vid pyramiden... kalasväder blir det med..

• Apipoulai

Hej å hallå!
    Jag dyker upp!
    Men vad tror ni jag gjort på min to-do-lista... Inget, jo tvättar gör jag för fullt.
    Däremot har jag skrivit ett matchreferat, deklarerat samt mailkonverserat med en svägerska med mera som inte var lika viktigt (undantaget deklartionen). Jag hatar min odriftighet och förmåga att skjuta upp saker till sedan. *blä* {#lang_emotions_undecided}

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-16 12:56:47 följande:
    Hej å hallå!Jag dyker upp!Men vad tror ni jag gjort på min to-do-lista... Inget, jo tvättar gör jag för fullt.Däremot har jag skrivit ett matchreferat, deklarerat samt mailkonverserat med en svägerska med mera som inte var lika viktigt (undantaget deklartionen). Jag hatar min odriftighet och förmåga att skjuta upp saker till sedan. *blä*
    ja brukara säga:

Gör inget idag som du kan göra i morgon
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Jag kanske dyker upp, beror lite på om mannen ska träna å om grannen tittar in, har för mig att hon sa att hon skulle det igår men ja har ju minne som en guldfisk.

Men står ja inte där så kommer ja inte så ni behöver inte vänta å skulle ja va sen å komma ändå så letar ja bara upp er

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 12:01:54 följande:

Har har vi varit på ÖF o lekt ett tag, sen var vi på vc o tog blodprov på Vincent, de vill utesluta så att det inte är glutenallergi han har. Han går ju upp väldigt lite i vikt trots att han äter som en häst. Han väger bara 8.7. Men bvc trodde att det är för att han är VÄLDIGT aktiv HELA tiden. Men det är ju bra att de tar detta på allvar, hoppas verkligen inte att det är gluten!Just nu sover Vincent i vagnen o jag sitter i bikiniöverdel ute på tomten o solar, såå skönt! Blir ju riktigt bra väder tills i eftermiddag när vi alla ska ses Vad kul att vi verkar bli ganska många Vi är nere vid trädgårdsföreningen till 15.
    vår stora tös fick gluten/celiaki vid ca 15 mån ålder.vi fick bråka i flera månader med vc innan de tog blodprov.
    gluten visar sig på olika sätt,vissa går inte upp i vikt är förstoppade,kräks har diarrer,magen svullnar upp som en fotboll och resten av kroppen tynar bort.

vår tös var kärnfrisk tills hon fick halsfluss och åt penecellin.efter det började allt.hon kräktes och hade diarre dynget runt,värst var nattetid.då kunde hade hon både kräkningar och diarre upp till 15 gånger per dygn.

än idag få man lusläsa allt som ska handlas.förr var majsena glutenfritt,men idag har de vetemjöl i sina varor
  • Familjetrollet

då var det daxs igen

jag verkligen längtar till att få flytta från detta getto.ryd c är numera zigeranas tiggarställe.

i helgen satt en zigenartjej och tiggde.igår kom två stycken j*kla zigenartiggare som gick efter folk och försökte övertala dem om att ge dem pengar.de frågade min make som bad dem fara åt fanders.

av oss får de då inga pengar.
    gaaah vad jobbiga dessa tiggare är!

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 13:52:17 följande:
    då var det daxs igen jag verkligen längtar till att få flytta från detta getto.ryd c är numera zigeranas tiggarställe. i helgen satt en zigenartjej och tiggde.igår kom två stycken j*kla zigenartiggare som gick efter folk och försökte övertala dem om att ge dem pengar.de frågade min make som bad dem fara åt fanders. av oss får de då inga pengar. gaaah vad jobbiga dessa tiggare är!
    De är verkligen över allt just nu.. Blir tokig. Inte bara romer, utan alla möjliga människor. Igår fick jag köra iväg fem stycken när jag gick på stan. Blir tokig. Invasion i Linköping..
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-16 14:01:03 följande:
    De är verkligen över allt just nu.. Blir tokig. Inte bara romer, utan alla möjliga människor. Igår fick jag köra iväg fem stycken när jag gick på stan. Blir tokig. Invasion i Linköping..
    i höstast såg jag en securitasvakt som bad en tiggare fara åt fanders.denne tiggare hade varit på samma ställe i en vecka och tryckt på tre knappar på dragspelet varje dag från morgon till kväll.han fattade inte svenska och hade inte ens tillstånd eller f-sedel.kan ju säga att vakten blev ursinnig med all rätt i världen

det brukar var en tant som oxå trycker på typ tre knappar.hon sitter ofta vid hemköp och ute vid ÖB.

börjar bli tröttsamt att se dem jämt.jag fattar inte att folk ger dessa tiggare pengar.för de har ju pengar!de har råd att åka till sverige och tigga osv

sist blev jag så jäkla trött att jag ringde polisen,min make blev ursinnig oxå när man inte ens kan handla utan att bli "attackerad" av tiggare.de ska ha pengar till medecin,sjukhus,gamla sjuka släktingen mm.bullshit!

en spark i baken borde de ha
  • Fru T

Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg...
    Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!