• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-16 14:15:19 följande:
    Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg... Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!
    Ja, jag försöker hålla koll på det också.
    Satt och fika igår och en av tjejerna blev tokig och rev lappen ur handen på kvinnan. Rätt spännande. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana

Blir nog en majbebis här i alla fall. För jag fick inte fler tider av barnmorskan. Fick sista tiden den 25e maj. Hon trodde inte att jag skulle gå längre än så, utan jag skulle nog bli igång satt innan dess om kurvan inte blev bättre än den var nu.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-16 14:15:19 följande:
    Min man blir alltid vansinnig på dessa, vare sig han är i tjänst eller ej. Spec dom som stryker omkring å lurar folk att köpa kattguld! Han ringer å tipsar polisen om vart dom befinner sig direkt (vilket alla borde göra) Han känner ju igen dessa idioter på lång väg...Om ni blir "attakerade" på tex maxiparkeringen av en tant som vill sälja så kika er gärna omkring efter en bil där det sitter en gubbe i å ta reg nr å ring å tipsa polisen, det uppskattas!
    i höstas ringde vi polisen när tre zigenare stal allt ur myrornas "contranier"vid coop.
    en hade klättrar ner i en av dem och slängde ut allt innefrån till dem där ute.trist nog han de sticka innan polisen kom.

tyvärr han vi inte ta deras regnr på bilen.

det borde göra tiggeri olagligt i sverige
  • JePaLuLi

Tack för idag tjejer och alla goa barn

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Tack för idag alla brudar, två gubbar och massa solstrålar.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Tre var gubbarna förresten.

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...
    Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..
    Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..
    har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    Låter supertrevligt!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Stolt Enbarnsmamma

Tack alla för idag :)

Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    Det låter kanon, jag kommer gärna hem till er
  • Firstandhappy

kalas kalas, tycker med det låter som en bra ide, finns gott om plats även för de större killarna o tjejerna att sparka boll på med så det är inga problem..
    Bara hålla lite koll på vädret så man kan planera in en bra dag...
    kan man laga mat här uppe med o ta med sig ut (jenny- pastasallad lät asgott)
    men skönt att så många direkt tyckte det lät som en bra ide...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!