• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi

Ja det kan väl vara roligt om vi rastar gubbarna också
    Men mig spelar det ingen roll, jag kan helg som vardag

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

här blir det inte så mycket festande förräns bebisen är ute =( så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-16 20:42:05 följande:
    Avslöjad
    hahahaha BUSTED
    JePaLuLi skrev 2009-04-16 20:44:17 följande:
    Ja det kan väl vara roligt om vi rastar gubbarna också Men mig spelar det ingen roll, jag kan helg som vardag
    me to...
    dinana skrev 2009-04-16 20:45:39 följande:
    här blir det inte så mycket festande förräns bebisen är ute =( så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.
    hmm var det inte du som INTE ville ha förtidigt igen??
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 20:55:03 följande:
    hmm var det inte du som INTE ville ha förtidigt igen??
    nej, vem vill det.. men jag kommer ju inte gå fulltid vare sig jag vill det eller ej.. så då kan den ju åtminstone komma planerat.
  • Marayah

Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf!

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.

tolkar bara lite fritt...

dinana skrev 2009-04-16 20:59:35 följande:
    nej, vem vill det.. men jag kommer ju inte gå fulltid vare sig jag vill det eller ej.. så då kan den ju åtminstone komma planerat.
    så hoppas betyder alltså inte samma sak som att det är något man vill??
  • Firstandhappy

jag HOPPAS på att katten ska drunkna i toaletten, men det är ju inget jag VILL..

resonemanget övergår mitt förstånd...

• dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:06:01 följande:
    så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom. tolkar bara lite fritt... så hoppas betyder alltså inte samma sak som att det är något man vill??
    är det samma sak? hoppas och vill, nej... det tycker jag ju inte. de har ju helt olika betydelser.
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:10:22 följande:
    jag HOPPAS på att katten ska drunkna i toaletten, men det är ju inget jag VILL.. resonemanget övergår mitt förstånd...
    citerar mig själv
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!