• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Så då vart man vaken här också då. Har hunnit köra två tvättmaskiner redan idag *tjoho* och har till och med tömt spjälsängen nu som har stått överfull med sängkläder i två månader typ. Kan säga att garderoben varit rätt tom, men inte nu längre. Skall ta lite mat i magen nu så man får lite energi till det resterande. Vi får ju besök på lördag och jag räknar ju inte med att sambon städar imorgon när jag åker iväg - killar!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-16 09:52:21 följande:
    Så då vart man vaken här också då. Har hunnit köra två tvättmaskiner redan idag *tjoho* och har till och med tömt spjälsängen nu som har stått överfull med sängkläder i två månader typ. Kan säga att garderoben varit rätt tom, men inte nu längre. Skall ta lite mat i magen nu så man får lite energi till det resterande. Vi får ju besök på lördag och jag räknar ju inte med att sambon städar imorgon när jag åker iväg - killar!
    ja du män är allt konstiga ibland.här blir det inte mycket gjort idag mer än tvätta,packa och besök på vc med lillan.tydligen går det ett elakt vrius nu.
  • dinana

Åh insåg nu att jag bara har 18 dagar kvar att åka på ungdom. *böööl*

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 09:53:49 följande:
    ja du män är allt konstiga ibland.här blir det inte mycket gjort idag mer än tvätta,packa och besök på vc med lillan.tydligen går det ett elakt vrius nu.
    Usch då... inget kul med virus. Molly verkar frisk, men hon har fått massa utslag på kroppen nu den senaste veckan som jag inte vet vad det kommer ifrån. Först trodde vi att det var något godis hon ätit. Men jag börjar ju undra nu. Kanske kan vara tvättmedlet i och för sig... för jag bytte sköljmedel för inte så länge sedan och sambon klagade på att det luktade äckligt. *humm*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-16 09:54:03 följande:
    Åh insåg nu att jag bara har 18 dagar kvar att åka på ungdom. *böööl*
    ja du ungdomsbiljett är det 100 år sen man åkte på.buss åker jag inte ofta då det är så hutlöst dyrt.
    dinana skrev 2009-04-16 09:56:24 följande:
    Usch då... inget kul med virus. Molly verkar frisk, men hon har fått massa utslag på kroppen nu den senaste veckan som jag inte vet vad det kommer ifrån. Först trodde vi att det var något godis hon ätit. Men jag börjar ju undra nu. Kanske kan vara tvättmedlet i och för sig... för jag bytte sköljmedel för inte så länge sedan och sambon klagade på att det luktade äckligt. *humm*
    stackars lillans näsa rinner oavbrutet och hostan är riktigt otäck.får se vad vc säger i eftermiddag.

nu kommer visst solen fram.ska ta och packa lite så man får nått gjort idag
  • Marayah
    JePaLuLi skrev 2009-04-16 08:53:12 följande:
    Nu måste jag lägga upp dagen lite! Marayah: vilken tid hemma hos dig? Ska du med till trädgårdsföreningen sen? Ska vi åka dit tillsammans? Vilken tid var det i trädgårdsföreningen? Åh, fullspäckat schema idag. Skoj!
    Tessan hämtar Elin kl 11, så dom dyker upp lite efter det. Ja ja hakar på till trädgårtsföreningen. Ja har inte bestämt mej om ja ska hämta Marko tidigare eller om ja ska åka vid 15. Men vi sa juh att vi skulle ses där kl 15 så de e kanske bäst att komma i tid denna gång. Allra helst när vi e så många som ska med.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 10:01:38 följande:
    stackars lillans näsa rinner oavbrutet och hostan är riktigt otäck.får se vad vc säger i eftermiddag. nu kommer visst solen fram.ska ta och packa lite så man får nått gjort idag
    Får hoppas att tiden går sakta nu då. I och för sig skiljer det väl bara fem kr eller nått för enkelbiljett. Men det är ju pengar det också. Skall nog skaffa värdebiljett från och med min födelsedag, det brukar ju vara lite billigare då. Fast frågan är ju hur många resor man skall åka för att tjäna in barnbiljetten.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-16 10:38:52 följande:
    Får hoppas att tiden går sakta nu då. I och för sig skiljer det väl bara fem kr eller nått för enkelbiljett. Men det är ju pengar det också. Skall nog skaffa värdebiljett från och med min födelsedag, det brukar ju vara lite billigare då. Fast frågan är ju hur många resor man skall åka för att tjäna in barnbiljetten.
    värdekort för vuxen kostar 15 kr,dygnskort 140 kr.
    jag tänkte ta en tur till stan i morgon eller på lördag om lillan har blivit bättre.men då blir det bilen

nu har man lyckats lägga in lite saker på T.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 10:41:26 följande:
    värdekort för vuxen kostar 15 kr,dygnskort 140 kr. jag tänkte ta en tur till stan i morgon eller på lördag om lillan har blivit bättre.men då blir det bilen nu har man lyckats lägga in lite saker på T.
    ja precis... men det är ju bra... jag betalar ju 15 kr för ungdom nu så då tjänar man ju lite på att köpa värdekortet då. samma avgift alltså. skönt! då skall jag nog ta och göra det runt min födelsedag.
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-04-16 10:27:00 följande:
    Tessan hämtar Elin kl 11, så dom dyker upp lite efter det. Ja ja hakar på till trädgårtsföreningen. Ja har inte bestämt mej om ja ska hämta Marko tidigare eller om ja ska åka vid 15. Men vi sa juh att vi skulle ses där kl 15 så de e kanske bäst att komma i tid denna gång. Allra helst när vi e så många som ska med.
    Ja vi är på G... Linus somnade precis, men jag ska försöka smyga ner honom i vagnen. Lucas lär nog somna så fort han sätter sig i vagnen. Väntar bara på posten så kommer vi sen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!