• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:02:52 följande:
    o ta med lille Philip/filip, han är ju bara för go den ungen... säger han någonsin något?? tycker han bara verkar glida runt o skratta... mys mys... likaså med din Lucas... Daniel blev helförälskad i honom, tyckte han va det skönaste han mött på länge... och absolut, det kommer bli massa gånger... nä men funderar på lördagen den 2'a eller söndagen den 3'e...
    Ja, då kan vi Iaf dagtid
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:02:52 följande:
    o ta med lille Philip/filip, han är ju bara för go den ungen... säger han någonsin något?? tycker han bara verkar glida runt o skratta... mys mys... likaså med din Lucas... Daniel blev helförälskad i honom, tyckte han va det skönaste han mött på länge... och absolut, det kommer bli massa gånger... nä men funderar på lördagen den 2'a eller söndagen den 3'e...
    Lördagen den 2e låter bra för mig
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 22:04:59 följande:
    Ja, då kan vi Iaf dagtid
    jo men det får bli på dagtid, ganska skapligt med så folk kan hinna med om de vill göra fler saker sen under dagen...
  • Firstandhappy
    How does it sound for you people???

Lördagen den 2'a maj, picknick i det gröna ute i Lambohov hos moi Ewa...
    Ca kl 12??

Lite sallad, baguette, kyckling eller va man nu vill ha..
    Släppa loss barnen på gräset o männen på bete (förlåt)

förutsätter självklart vackert väder..
  • Marayah

Hihi, Filip säger inte mycket nej. Är för det mesta en glad skit! Sån var Marko när han var liten med. Så ja lär väl få ett helvete när nästa kommer. Haha!! Men är Filip hungrig eller trött så blir han lite kinkig..

Ja men absolut, inte ska ni rätta er efter mej när de e så många som kan den helgen.
    Synd bara att ja alltid åker bort när de blir stor träff med massa mysigt.. Men de e inget man kan göra åt. Ska juh ha massa mysigt med min familj där uppe så ja tror inte att det går nån nöd på mej. Även om ja kommer att sakna er här nere en massa.

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-16 22:16:11 följande:
    Hihi, Filip säger inte mycket nej. Är för det mesta en glad skit! Sån var Marko när han var liten med. Så ja lär väl få ett helvete när nästa kommer. Haha!! Men är Filip hungrig eller trött så blir han lite kinkig.. Ja men absolut, inte ska ni rätta er efter mej när de e så många som kan den helgen. Synd bara att ja alltid åker bort när de blir stor träff med massa mysigt.. Men de e inget man kan göra åt. Ska juh ha massa mysigt med min familj där uppe så ja tror inte att det går nån nöd på mej. Även om ja kommer att sakna er här nere en massa.
    du får komma hit o tugga gräs med mig när du kommer hem... kan släppa våra kalvar på grönbete o mummsa kladdkaka
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:07:30 följande:
    jo men det får bli på dagtid, ganska skapligt med så folk kan hinna med om de vill göra fler saker sen under dagen...
    Då är vi absolut med! Vi har ju så nära oxå
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:10:18 följande:
    How does it sound for you people???Lördagen den 2'a maj, picknick i det gröna ute i Lambohov hos moi Ewa...Ca kl 12?? Lite sallad, baguette, kyckling eller va man nu vill ha..Släppa loss barnen på gräset o männen på bete (förlåt)förutsätter självklart vackert väder..
    Låter jättebra, ska bli såå kul o kul att få träffa era män oxå
    Alla tar med egen mat va?
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:18:39 följande:
    du får komma hit o tugga gräs med mig när du kommer hem... kan släppa våra kalvar på grönbete o mummsa kladdkaka
    Hihi. Det lät som en bra ide.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 22:20:55 följande:
    Låter jättebra, ska bli såå kul o kul att få träffa era män oxå Alla tar med egen mat va?
    löser det med maten sen...
    en del kan jag säkert fixa så det finns här o sen tar man kanske bara med sig det extra man vill ha eller så.. det brukar lösa sig
    Marayah skrev 2009-04-16 22:22:15 följande:
    Hihi. Det lät som en bra ide.
    mmm kladdkaka är alltid en bra ide
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!