• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-16 20:45:39 följande:
    här blir det inte så mycket festande förräns bebisen är ute =( så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.
    när fyller han?
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-16 21:19:07 följande:
    när fyller han?
    24e maj
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

nej, nu skall jag gå å sova... Natti natt på eder... får höras mer på lördag/söndag.. skall på begravning imorgon =/

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-16 21:02:27 följande:
    Jag åker bort på onsdag och är borta i två veckor så vi får se om jag kan vara med! Men de lät super mysigt iaf!
    hoppas väl på det iallafall...  skulle verkligen vara jätteskoj om du kunde komma..
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:51:48 följande:
    hoppas väl på det iallafall...  skulle verkligen vara jätteskoj om du kunde komma..
    Tack!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 19:02:14 följande:
    tack tack alla, William somnade som en gris i vagnen på bussen o vaknade nyss... resten av familjen är ganska slut med, skönt bara att värken hållt sig borta hela dagen så man har kunnat knalla runt lite...Tänkte om vi skulle boka en liten lätt picknick här snart... tyckte det lät jättetrevligt när vi pratade om det idag..Tänkte om man skulle bjuda hem er alla hit på en lambohovsvisning..har massa gräs, lekpark o en kyl att förvara mat i...
    Det tycker jag låter jättekul !
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:51:48 följande:
    Hoppas jag med!
    Men om inte annat så kommer det bli MÅNGA gånger framöver
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 20:26:48 följande:
    ska man behöva utfodra dem oxå??? hur ofta ska de ha mat då??nä men va sägs om första helgen i maj då?? blir ju förvisso valborg o det då o folk kanske har annat planerat men om man kan ta det mitt på en dag eller så..
    Vi kan den helgen Inte den 1 maj dock, då är vi i Norrköping o åker karusell

Tack tjejer för idag! Jättetrevligt, även om det är lite svårt att prata hela tiden när man ska hålla koll på ett stort busfrö som visserligen klarar sig själv men så att han inte försvinner o ett litet busfrö som vill sparka boll hela tiden

Sambon kom o mötte oss vid parkeringen sen tog han barnen o åkte hem o jag fick egentid på stan, kollade in sommarkläder till mig o hittade massa fint som jag ska köpa imorgon, hann inte med allt idag, sen gick jag direkt därifrån till simhallen o på vattengympa med Lillisen. Så nu är jag helt slut! Ska strax gå o sova.

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-16 21:53:08 följande:
    Tack!!
    o ta med lille Philip/filip, han är ju bara för go den ungen... säger han någonsin något?? tycker han bara verkar glida runt o skratta... mys mys...
    JePaLuLi skrev 2009-04-16 21:55:48 följande:
    Hoppas jag med! Men om inte annat så kommer det bli MÅNGA gånger framöver
    likaså med din Lucas... Daniel blev helförälskad i honom, tyckte han va det skönaste han mött på länge... och absolut, det kommer bli massa gånger...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-16 21:57:18 följande:
    Vi kan den helgen Inte den 1 maj dock, då är vi i Norrköping o åker karusell
    nä men funderar på lördagen den 2'a eller söndagen den 3'e...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!