Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-05 08:42:19 följande:
    Mysigt Är nog många som åker dit, det är ju sån där härlig sommarstämning Om vädret är fint vill säga
    Vi tänker åka dit och se Ulf Lundell istället, lite bättre än Tomas Ledin. Ska bli så mysigt, sitta och picknicka i gräset med sambon och våra familjer. Jag längtar redan, haha. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-05 08:46:01 följande:
    Jag o mamma diggar Ledin jättemycket, men Lundell är ju oxå jättebra När kommer han dit?
    Ledin är verkligen min stora kräkreflex, haha, det gör ont i kroppen. Lundell kommer den 8 augusti, så det blir en självklarhet. Både sambon och min far är stora fans.
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-05-05 09:49:17 följande:
    Tack snälla alla! Ska ge oss iväg nu, jädra nervös väntan!
    Håller alla tummar och tår! Kram!
  • thelifesaviour
    Skorpan08 skrev 2009-05-05 09:57:23 följande:
    Tänk den som ändå hade endast tre veckor kvar! Jag går in i v 20 idag så jag har några fler kvar.
    Visst känns det som en evighet. :)
    Gick in i vecka 22 idag, det är inte direkt BF imorgon. Heh.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-05 10:24:48 följande:
    haha nu är ja sugen på att måla en fondvägg i köket Vi sålde barbordet å stolarna igår eftersom vi behöver byta till ett vanligt köksbord så vi kan ha barnstolen där.. Nu är det två fula hål i väggen efter där bordet va fastskruvat som inte kommer gå dölja så då kom ja på att JA då är det ju lika bra att spackla över dom å måla hela väggen lite mintgrön kanske Frågan är bara: ÄR DET SÅ VIDARE SMART AV MIG mamma tjatar ioförsig om att ja ska hålla igång å göra saker... Skulle va kul om mannen vakna å köket va halvmålat redan... VARFÖR KAN JA INTE TA DET LUGNT FÖR???
    Haha, jag är likadan. Ena sekunden dötrött, nästa sekund så mycket energi att jag skulle kunna göra om hela hemmet. Men du får säga åt mannen att hjälpa dig istället. För hål i väggar är tråååkigt. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-05 10:35:12 följande:
    neee inte be mannen skulle inte klara av att titta på när han fixar utan att lägga mig i... skulle klia i fingrarna så det dkulle göra ont
    Ni får hjälpas åååt. :)
  • thelifesaviour

Woho! Snart hoppa upp på cykeln för att ta mig ner till simhallen och ett träningspass! Var över en vecka sen sist. Ska bli sååå skönt!

• thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-05-05 15:26:58 följande:
    Just nu funderar jag bara på hur man ska orka gå vidare. Har varken ätit eller druckit nåt idag och jag kommer inte få i mig nåt heller. Barnen håller en uppe ialla fall även om det känns som att jag bara vill lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och aldrig mera gå upp! Tårarna tar aldrig slut, har pratat med min syster och än en gång kommer tårarna, eller ja de kommer hela tiden. Hinner bara sluta så sätts det igång igen. Åhh jag önskar så att Liten hade sprattlat för fullt därinne och mått helt underbart bra!
    Tusen kramar! Jag kan inte ens förstå vad du går igenom..
    Tillåt dig själv att sörja, lägg dig i sängen och gå inte upp mer idag. Har du någon som kan komma och hjälpa och avlasta i hemmet? Unna dig många kramar med familjen. Det behöver ni nog.

Jättejättejättemånga kramar!!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-05 15:34:47 följande:
    Jag GILLAR teutonia med alla dessa härliga färger å tillbehör
    Färger är fiiint! :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-05 15:38:10 följande:
    å mönster Ni va sugna på teutonia me va? fått för mig det...
    Jaaa. Det har vi varit. Men nu blir det nog en Emmaljunga.
    På fredag ska förhoppningsvis shoppa barnvagn! :D
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!