Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

SmileyMalin skrev 2009-05-04 09:36:15 följande:
    Nu har jag fått sett lilla pyret Allt såg jättebra ut! Jag har moderkakan i framvägg precis som jag misstänkte och dessutom låg lillan med ryggen utåt så jag lär nog få vänta på dom riktiga sparkarna ett tag. Därimot kände jag det där typiska "sprattlet" som jag känt av ett tag samtidigt som jag såg bebisen röra på sig i magen, så nu vet jag att det faktiskt är bebisen jag känner Frågade även om det gick att se kön och hon som gjorde ultraljudet trodde till typ 85% att det var en tjej. Hoppas på det Nu är det snart dags att dra till jobbet!
    Mysigt! Grattis!!
    Jag känner fortfarande knappt någonting av bebis, bara yttersta små rörelser ibland. Börjar bli otålig nu. Men jag har också moderkakan i framvägg, så det känns ju helt normalt.

Mysigt med en liten lilasyster! :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 09:43:21 följande:
    Vad händer hos alla idag?
    Jag ska plugga på förmiddag och sen blir det föreläsning vid 15. Hatar föreläsningar så sent.. Bästa tiden är 10-12, då är man pigg i skallen!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 10:02:08 följande:
    Jag håller med. Så sent är det bara deg i skallen och man tar inte in nånting alls. Ganska ogenomtänkt att lägga dem så sent! Jag vet inte alls vad vi ska hitta på. Tråkigt väder ju Tänk så beroende man är av vädret! Allt blir ju så mycket lättare när solen tittar fram. Jag har visserligen fått springa på toa i natt så det kanske är bäst att vi håller oss inne idag
    Jag har fått springa en del på toa också, så egentligen borde jag också kanske hålla mig hemma, men jag äter bra och normalt, så det är nog ingen fara.

Föreläsningar i teologisk etik klockan tre, inte bra för skallen!
  • thelifesaviour

Det är väl så, finns positiva och negativa upplevelser hos alla. Jag har aldrig haft en endaste krångel med BBB och alltid jättebra kundservice, likadant med tre, medan andra avskyr dem p g a krångel och kundservice. Man får helt enkelt testa sig fram antar jag. :)

• thelifesaviour

Alltså.. Vem i helvete gav Malou von Sivers ett jobb?!

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-05-04 11:42:23 följande:
    Ja, du...
    Sjukt dålig TV-journalist. Jag blir tokig.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 11:49:40 följande:
    Ja jag brukar kolla på mornarna och det är nästan pinsamt ibland faktiskt.
    Ja.. Hon är fruktansvärt pinsam. Ingen obektivitet. Det Malou tycker, det ska alla tycka. Hon tar gärna dit folk från andra sidan frågor - men låter dem knappt komma till tals och säger de något blir det avsnästa. Ingen objektivitet och så ledande frågor att det gör ont i mig.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-04 12:47:35 följande:
    mycket stor sannorlikhet.. nu är det jag o wille som ligger till sängs.. inte mycket som får stanna i den lilla kroppen.. molgan gillar inte att mamma klöks hela tiden.
    Stackare.. Hoppas det går över snabbt för er.
    Säg till om det är något jag kan hjälpa till med.
  • thelifesaviour

Blir tokig och får panikångest, känns som om jag håller på att gå i tusen bitar. Jag är så orolig för att någonting inte är rätt med magen att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känner mig ensammast i världen, har jätteont och önskar bara att den kunde ge sig till känna med en endaste liten buff. :(

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 17:36:30 följande:
    Åh jag vet hur det känns Har du ont i magen? Hjälper det med alvedon? Vilken vecka är du i nu igen? Funkar det inte att dricka ett glas iskallt vatten? Ring in om du känner dig orolig, det är ju bättre att få komma in på en koll så att du får känna dig lugnare.
    Jag har ju knappt känt bebis alls, så jag vet inte. Ingenting funkar.. Har haft jätteont i höger sida nu till och från i några dagar.. Så jag blir så jävla nervös och ännu värre när Linus inte är hemma.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!