Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Grillning blev det, men någon utekväll orkar jag verkligen inte med, småförkyld och dundertrött.

Ewa, Linda och Jenny, jag och sambon kanske dyker upp imorgon, om vi får! :) Vad är planerna? Trodde ju att det var imorgon som jag skulle bort, men det var ju idag. :)

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-01 19:59:31 följande:
    Å det vorke kul hos Ewa vid 12, hon fixar baugetter å grönsallad å så tar man med sig vad man vill äta mer 8ja å mannen kör på en grillad kyckling å tror ewa me skulle göra det) Ja har me kubb å ja mer vet ja inte
    Men då dyker vi upp då också! :)
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-01 20:21:56 följande:
    Åh vad roligt Linda sammanfattade allt bra, det är det jag också vet Vi kör också på grillad kyckling och potatissallad. MUMS!
    Låter mums!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-01 20:21:56 följande:
    Åh vad roligt Linda sammanfattade allt bra, det är det jag också vet Vi kör också på grillad kyckling och potatissallad. MUMS!
    Låter mums! Smart.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-01 20:32:37 följande:
    Ojsan!! Av er som ska komma imorgon??? Är det någon som har plastmuggar eller likande hemma?? missade det...
    Vi kan ta med det.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-01 21:00:09 följande:
    Hur tar ni er dit, ni kan åka med oss om i vill för vi kör ju ändå den vägen ju..
    Vi åker gärna med!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-01 21:35:17 följande:
    du skulle bara veta
    djupa snuskiga hemligheter!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-01 22:17:48 följande:
    molvärken försvann rätt fort så får se om den kommer tebax i natt... Ne nu ska ja krypa ner i sängen me mitt nya beronende, vetekudden Syns i morrn tjejer
    Svarade förresten på ditt mail! Apoteket vid US blir bra, hör av dig om tid!
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-02 10:07:19 följande:
    Ska vi mötas vid apoteket på us? När är ni där tror du? :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-02 10:12:51 följande:
    Vi säger 12 det blir en jämn å bra tid
    Kalas!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!