Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-05-09 21:00:15 följande:
    I så fall rekommenderar jag ett snuggle nest. Det är helt ovärdeligt när man har bebisen hos sig. Då kan man slappna av och inte vara rädd för att lägga sig på bebben. Det är som en liten säng som man lägger i sängen. Med nattlampa för amning också. Helt perfekt!
    Ja, det har vi funderat på också. Men snarare att göra ett eget..
  • thelifesaviour
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 12:45:50 följande:
    Det är en Troll från babyproffsen, i björkfanér Jättefin!
    Inte så förtjust i björk iofs.. Men det går ju alltid att måla.
    Hur funkar den då? Avtagbar sida? Fler lägen?
  • thelifesaviour
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-10 13:01:43 följande:
    okej :) ja det är bara att måla om :) Det går inte att ta bort hela sidan, däremot går det att sänka ner ena sidan. Det finns även tre olika lägen.
    Jag skickade iväg ett litet mail till din inbox. :)
  • thelifesaviour

Så svårt med efternamn, för vi vill ju verkligen behålla våra. Så vi har bestämt att vi tar hans som mellannamn och att hela familjen tar mitt efternamn, för det låter helt enkelt finare. :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 07:18:37 följande:
    Goooood morgon... bläää hatar tidiga mornar!!
    Toka! Tidiga mornar är ju något av det mysigaste som finns. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 07:29:45 följande:
    näää riktigt sena kvällar med massage, ljus lite gott dricka, det är mys... tidiga mornar är..... bara tidiga mornar.. dock lite trevligare på sommarhalvåret måste jag ju erkänna.. fast då vill jag va i hus på landet eller gärna sommarstuga.
    Jag älskar alltid tidiga mornar, året runt. På vintern har man filtar och tända ljus och på somrarna njuter man är ljuset. Älskar att vakna och dricka te och bara mysa. Ju tidigare desto bättre. Hatar att sova längre än till åtta, då mår jag jättedåligt hela dagen.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-05-12 08:22:23 följande:
    är det nån som vet villka tider skäggetorpsdagen är den 16e? vi funderar på att både gå på skäggetorpsdagen och även se studenternas jippo då
    Vad är Skäggetorpsdagen? Kårtegen börjar iaf klockan 13 på lördag och det kommer bli kul! Kommer vara så avundsjuk på att jag inte är med i tåget i år. :/
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-12 09:10:45 följande:
    övertid räknas efter bf men barnet är "färdigt" efter v 37 om jag inte minns fel..
    37+ tror jag.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!