-
Någon brukar han hinna ta. Hehe.Apipoulai skrev 2009-05-07 21:20:50 följande:Hahaha, ja det är ju den stora frågan. ;) -
Maria84, skönt att allt gick okej och att du fick i dig mat! Mat är bra, det klarnar i huvudet. Tänkte på er igår och skönt att höra att det blev en positivare upplevelse och att ni fick stöd. Den där andra läkaren borde man ju klappa på käften. Kram!
-
Min mamma kräkdes inte en enda gång och jag är sjukt smart. ;D
Jag tror också på uppmuntrande föräldrar, lite tur och engagemang!
-
Nu har vi beställt en vagn!! Fick även en urmysig åkpåse till vintern av min moster, en babysitter och en fin bärsele. :)
-
Det blev en Emmaljunga City Cerox 360, jag blev helt förälskad, Linus likaså och min moster tyckte den var fantastisk. Så det kändes helt perfekt. Så den kommer i slutet på juni.
-
En helsvart, jag är lite feg ;D och en röd citykorg. Citykorgen kommer från min moster, hon hade den till sin pojke när han var nykläkt. :)
-
Precis min tanke. Jag hade dessutom tur med att det var min tanke, för nästan alla färger var slut och skulle inte levereras. :) Men den är såå fin och så mjuk att köra!Fru T skrev 2009-05-08 14:02:06 följande:jo men det är fint för en svart vagn kan man ju piffa upp me filtar å så -
Vill du vi ska komma?Firstandhappy skrev 2009-05-08 14:04:34 följande:nä det va jävla klumpigt... kan inte röra mig alls nu, tur att mannen kommer om ca 30 minuter... kommer inte åt telefonen.. -
Ewa, ska vi komma? Vi kan köra er till sjukan så får Wille vara hos oss så länge.
-
Jii! Undrar om jag ska bara en kladdkaka idag. Kanske vore mumsigt. Har ägg som jag behöver göra någonting av.Fru T skrev 2009-05-08 14:09:54 följande:hahah ja får göra kladdkaka så alla får smaka nångång får bli mitt bidrag till den kommande grillkvällen