• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet

ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden.

hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverige

var det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-21 08:27:25 följande:
    ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden. hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverige var det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"
    har faktiskt ingen aning, men kan man inte välja att inte godkänna dem helt enkelt så försvinner de? eller är jag helt ute å cyklar....

här har man inte tittat på teve på flera månader känns det som. finns ju aldrig något roligt att se på. bara en massa skitprogram. ibland undrar jag vad man skall ha den där stora svarta klumpen till egentligen, den står ju bara å samlar damm.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Marayah - funkade det med BabyBjörnen? Hörde inte av dig något mer igår, så blev lite nyfiken.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-04-21 08:27:25 följande:
    ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden.hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverigevar det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"
    Det går ju blockera användare... Tror det är inne bland inställningar å så skriver du bara ner namnet på den du vill blockera... Vet inte exakt då ja inte behövt använda mig av det.
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-21 09:20:11 följande:
    Det går ju blockera användare... Tror det är inne bland inställningar å så skriver du bara ner namnet på den du vill blockera... Vet inte exakt då ja inte behövt använda mig av det.
    tack.hopplöst när okända inte fattar att man inte är intresserad.får kolla hur man blokerar folk
  • JePaLuLi

Fast idag ÄR det ju vanligare att man väntar med barn än att man skaffar dem vid 20. Folk satsar mer på karriär och utbildning i första hand. Medelåldern för en förstagångsföderska ligger på 28-29 år.

Apipoulai skrev 2009-04-21 00:28:20 följande:
    Jag träffade mitt livs kärlek "över ett skjut" som vi brukar säga. Det är inte så snuskigt som det låter, ganska oskyldigt faktiskt. :)Jag behöver tips på doppresent till en liten kille. Stolen vi hade tänkt att köpa har vi fått refusera, alla var skeva. Vi tänker inte köpa en så dyr sak om den inte håller måttet. Vem vill sätta ett barn på en stol som inte står stadigt?
    Beror ju på hur mycket ni tänkt att lägga. Lucas gunghäst som han fick i present är väldigt uppskattad och både användbar och ett fint minne. Personligen tycker jag att alla såna där silver och tenn saker är urtrista och bara står och samlar damm. Han fick också en tavla (liknande den han gav till Elin) med hans födelsedatum, vikt och längd på. Jättefin och sitter över hans säng! Hoppas att Linus får en likadan, annars beställer jag en själv
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84
    Apipoulai skrev 2009-04-21 00:28:20 följande:
    Jag träffade mitt livs kärlek "över ett skjut" som vi brukar säga. Det är inte så snuskigt som det låter, ganska oskyldigt faktiskt. :)Jag behöver tips på doppresent till en liten kille. Stolen vi hade tänkt att köpa har vi fått refusera, alla var skeva. Vi tänker inte köpa en så dyr sak om den inte håller måttet. Vem vill sätta ett barn på en stol som inte står stadigt?
    Kolla in på handmålat, finns på nätet också handmalat.se tror jag det är.
    De har mkt fint, vi köpte en doptallrik till en kompis son när han döptes och en tallrik till dem som hade gift sig samtidigt. De har en massa skoj och jättefina saker!
    Är inte mkt för de här "traditionella" dopsakerna i tenn osv.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-21 09:40:15 följande:
    Kolla in på handmålat, finns på nätet också handmalat.se tror jag det är. De har mkt fint, vi köpte en doptallrik till en kompis son när han döptes och en tallrik till dem som hade gift sig samtidigt. De har en massa skoj och jättefina saker! Är inte mkt för de här "traditionella" dopsakerna i tenn osv.
    De har jättemycket fint!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

blä vilket väder det va idag då...

Tänder ett väldoftande ljus, greppar boken å kryper ner i ett bad med massa skön olja i... å tänker inte röra på mig på bra länge!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08

Jaha, då har man skjutsat Elin till dagis och en av döttrarna till praoplatsen, snart ska jag skjutsa äldsta dotern till skolan. Hon har sovmorgon idag, det är det värsta med att bo utanför busslinjen.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!