VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
ni med facebook.jag har en typ som fanns direkt på vänförfrågan när jag blev medlem på facebook.jag godtog inte vänförfrågan utan tog bort killen.nu har han ännu en gång skickat vänförfrågan!jag vet inte ens vem killen är,känner inte igen varken namn eller killen på bilden.
hur får man bort typer som inte fattar?det finns bara jag med detta namn i hela sverige
var det nån som såg CSI igår.jag somnade ifrån det under reklamen och missade även superprogrammet"ballar av stål"
Marayah - funkade det med BabyBjörnen? Hörde inte av dig något mer igår, så blev lite nyfiken.
Fast idag ÄR det ju vanligare att man väntar med barn än att man skaffar dem vid 20. Folk satsar mer på karriär och utbildning i första hand. Medelåldern för en förstagångsföderska ligger på 28-29 år.
blä vilket väder det va idag då...
Tänder ett väldoftande ljus, greppar boken å kryper ner i ett bad med massa skön olja i... å tänker inte röra på mig på bra länge!
Jaha, då har man skjutsat Elin till dagis och en av döttrarna till praoplatsen, snart ska jag skjutsa äldsta dotern till skolan. Hon har sovmorgon idag, det är det värsta med att bo utanför busslinjen.