• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Svar på #697
    Ne bara amningsbh.. men ja ska ge det lite tid till...
    Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-06 10:43:47 följande:
    huu va grått det är idag
    ja idag är det verkligen grått och mörkt ute.maken sa att det ska komma snö i helgen.jag vill inte ha mer snö utan sol och värme så man slipper vinterklääderna
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 10:57:46 följande:
    ugh ja ska träffa mina svärisar för första gången på måndag, PÅ EN BEGRAVNING   Inte nog me att det är läskigt nog att träffa föräldrar ja gör det när ja är som mäst utsatt... är helt övertygad om att ja kommer gråta på begravningen då ja är så jädra känslig i vanliga fall å nu är det ju ännu värre med alla hormoner, å ser ja ledsna människor så blir ja jätteledsen. "HEJ det är jag som är er svärdotter, full av graviditetshormoner å storbölande på en begravning där ja inte äns träffat den avlidne... (mannens mormor)
    hahahahaha förlåt men låter bara så skoj... får väl önska lycka till..
    det brukar ge med sig med bh-ar o annat med tiden, hade tur som fick 2 st jättesköna av min dundersmala kompis utan tuttar som hon hade köpt tillsammans med 200 inlägg för tuttmjölken som sprutar överallt..
  • Fru T
    Svar på #702
    hehe ja me för snart kan ja inte stänga min jacka men som ja skrivit tidigare så är ju varken Mars eller April förbi så nån vår kommer dröja dom är ju dom värsta månaderna... April kan va grymt lurigt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Nee tror allt ja går å lägger mig i ett oljigt bad med en bok...

Synd bara att ja blir rastlös efter tio minuter i badet

Åh vad jag längtar
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-03-06 11:08:08 följande:
    Nee tror allt ja går å lägger mig i ett oljigt bad med en bok...   Synd bara att ja blir rastlös efter tio minuter i badet
    Åh så skönt det lät!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Marayah
    Maria84 skrev 2009-03-06 11:09:32 följande:
    Åh så skönt det lät!
    Tänkte just detsamma.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Stolt Enbarnsmamma

Usch vilken natt!!! Igår kväll vid 23 började N att kräkas, spydde när hela sin säng, vi tog henne sedan till vår säng, den blev lika nerspyad! Men nu har hon inte kräkts sen 00.30. Hon har kräkts tre gånger hoppas bara en annan inte åker på det! Nu går hon väl ner i vikt igen...vi var till bvc i måndags och då hade hon gått ner, inte mycket (200gr) men hon ska tillbaka om 2 vecor igen. Bvcsköterskan tror att det beror på att hon springer runt så mycket här hemma. Den här magsjukan gör ju inte saken bättre!
    Så nu får vi spendera helgen inomhus! Hoppas ni andra får en trevlig helg!

• Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 11:19:27 följande:
    Usch vilken natt!!! Igår kväll vid 23 började N att kräkas, spydde när hela sin säng, vi tog henne sedan till vår säng, den blev lika nerspyad! Men nu har hon inte kräkts sen 00.30. Hon har kräkts tre gånger hoppas bara en annan inte åker på det! Nu går hon väl ner i vikt igen...vi var till bvc i måndags och då hade hon gått ner, inte mycket (200gr) men hon ska tillbaka om 2 vecor igen. Bvcsköterskan tror att det beror på att hon springer runt så mycket här hemma. Den här magsjukan gör ju inte saken bättre! Så nu får vi spendera helgen inomhus! Hoppas ni andra får en trevlig helg!
    Huvva, stackars liten... Hoppas att hon kryar på sig ganska snart. Styrkekramar från Filip.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-06 11:08:08 följande:
    Nee tror allt ja går å lägger mig i ett oljigt bad med en bok...   Synd bara att ja blir rastlös efter tio minuter i badet
    precis samma här, fick ett varmt bad upptappat igår ikväll av mannen, tända ljus o päronsoda i vinglas, låg väl där max 15 minuter, sen va jag uppe o sprang igen..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!