• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-06 11:04:07 följande:
    hehe ja me för snart kan ja inte stänga min jacka men som ja skrivit tidigare så är ju varken Mars eller April förbi så nån vår kommer dröja dom är ju dom värsta månaderna... April kan va grymt lurigt
    Har inte kunnat stänga min jacka sen i slutet av december.. eller jag kan bara knäppa de tre översta knapparna... men tycker att den är så grymt snygg så vill inte byta jacka... varför byta något man trivs i. Det är en mammajacka, men den är som en vanlig jacka i storlek..
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Det gick bra att lämna in klockan. Fick en ny istället för hon tyckte det var så lång väntetid annars... så nu har jag en hel och fin klocka.

• Marayah
    dinana skrev 2009-03-06 11:41:08 följande:
    Det gick bra att lämna in klockan. Fick en ny istället för hon tyckte det var så lång väntetid annars... så nu har jag en hel och fin klocka.
    Ahh, kalas. Va snällt!!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-06 11:46:23 följande:
    Ahh, kalas. Va snällt!!!
    Haha, ja jag blev mäkta imponerad... för hade jag lämnat den på stan så hade jag fått vänta tills den var lagad... nu fick jag en ny direkt utan att ens fråga dem. Så jag blev nöjd. Fick till och med hjälp att sätta på den på armen =)
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-06 11:41:08 följande:
    Vad bra
    Det är så det ska vara!
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 11:19:27 följande:
    Usch vilken natt!!! Igår kväll vid 23 började N att kräkas, spydde när hela sin säng, vi tog henne sedan till vår säng, den blev lika nerspyad! Men nu har hon inte kräkts sen 00.30. Hon har kräkts tre gånger hoppas bara en annan inte åker på det! Nu går hon väl ner i vikt igen...vi var till bvc i måndags och då hade hon gått ner, inte mycket (200gr) men hon ska tillbaka om 2 vecor igen. Bvcsköterskan tror att det beror på att hon springer runt så mycket här hemma. Den här magsjukan gör ju inte saken bättre!Så nu får vi spendera helgen inomhus! Hoppas ni andra får en trevlig helg!
    Nä men stackars pluttan då
    Hoppas hon kryar på sig och att ni får en bra helg trots allt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08

Dinana: Vad bra det löste sig med din klocka!

Stolt Enbarnsmamma: Stackars lilla N. Hoppas hon kryar på sig snart och att du slipper bli sjuk.

Fru T: Det där lät inte dumt alls. Det blir nog att krypa ner i ett varmt bad ikväll. Jag älskar att bada, tyvärr blir det inte så ofta då vårt varmvatten tar slut när man fyllt upp karet.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 11:56:08 följande:
    Vad bra
    Det är så det ska vara!
    Jomen visst! Ibland så blir man ju rätt nöjd. Får hoppas att den håller sig hel nu mer än ett par dagar.
    Skorpan08 skrev 2009-03-06 11:59:36 följande:
    Dinana: Vad bra det löste sig med din klocka! Stolt Enbarnsmamma: Stackars lilla N. Hoppas hon kryar på sig snart och att du slipper bli sjuk. Fru T: Det där lät inte dumt alls. Det blir nog att krypa ner i ett varmt bad ikväll. Jag älskar att bada, tyvärr blir det inte så ofta då vårt varmvatten tar slut när man fyllt upp karet.
    Japp.

Här badas det också rätt ofta, tack och lov så ingår vattnet i hyran så det är inget vi betalar extra för så man slösar nog lite extra här. Badar typ var tredje dag... ibland varannan, men det beror på att Molly älskar att bada... ibland varje dag till och med.
  • JePaLuLi

Vi badar också ofta. Lucas oftast varje dag, min lilla badprins
    Både jag och sambon älskar också att bada!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 12:13:01 följande:
    Vi badar också ofta. Lucas oftast varje dag, min lilla badprins Både jag och sambon älskar också att bada!
    Ge Linus en grattiskram på 3-månadersdagen!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 12:13:01 följande:
    Vi badar också ofta. Lucas oftast varje dag, min lilla badprins Både jag och sambon älskar också att bada!
    Jag älskar att bada, men tycker det blivit väldigt bökigt på sistone, ligger inte så bekvämt längre när man har en stor mage i vägen och blir lätt uttråkad. Så på sistone så hoppas jag typ i läser lite tidning, sen duschar jag och går upp. Har dock gått upp mitt i natten flera gånger då jag sovit dåligt och tappat upp ett bad som tidsfördriv. Sen när jag badat en stund så brukar jag vara jättetrött och somnar gott och väldoftande... INTE I BADKARET tack och lov.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!