Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

hej hej alla.. tack för oron..
    Wille är mycket bättre idag, trodde han va bättre redan igår men sen small det till med kaskadkräk efter middagsluren så det va bara att börja om igen.
    Idag har han dock ätit lite och håller igång, tycker dock han ser mycket blek och avmagrad ut (men va ska man begära av en 15-månaders) efter 3 dagar magsjuka.
    Mannen sjuknade ju in han med men än så länge verkar jag ha klarat mig, mått lite illa (men vem gör inte det av spruttibang bang från båda hållen)..
    Tvättat 13 maskiner med tvätt, ser inte fram emot nästa elräkning.
    Gått igenom båda badrummen med klorin 14 ggr.

Faaaan om det fortsätter nu..

SmileyMalin skrev 2009-05-06 16:43:59 följande:
    vi letar kattunge
    Vågar inte säga bu eller bä än men KANSKE att vi kommer få långhåriga om ett par veckor, tror inte det men kissen blir fetare för varje dag nu o beter sig konstigt... eller tror o tror, jag tror ingen men hoppas att hon inte får, då har hon BF ca 3 veckor innan mig..

Någon som vet hur det gått för Maria84?? Fan va jag lider med henne.
    Fru T skrev 2009-05-06 14:48:39 följande:
    Oj å ja som tycker mina 10kg+ är jobbiga
    o jag som tycker mina 4 kg+ är jobbiga... räknar med väl att gå upp ca 2 till iallafall.
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-06 16:53:47 följande:
    Hemma igen och med samma besked. Fick en jättebra läkare och hon gjorde både vul och ul men inget livstecken. Så imorron bitti åker vi in. Jag hoppas bara så att det kommer igång väldigt snart och att allt kommer ut utan skrapning för jag vill hem på kvällen!!! Avskyr sjukhus! På det sättet hade det varit bättre med skrapning så man hade det gjort snabbt men med påfrestning för kroppen.
    Du hann skriva under tiden jag skrev.. lider fruktansvärt med dig.
  • Firstandhappy

ohh vart o handlat o hämtat hem willes nya kläder. en beige manchesterkavaj med skinnpaddar på armbågarna och hans nya regnställ, så nu har han lekt mannekäng här i hallen. Såååå söt..

• Firstandhappy

JennyoPatrik + Fru T...

när ni har kollat med solskyddet på era vagnar kan ni väl hojta till, är med lite sugen på ett sånt i så fall..

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 18:26:21 följande:
    Sötnosen! Lucas fick ett par tuffa puma-skor här idag, men han vill inte prova, bara bära runt på dem
    Nawww, wille va jätteglad o sprang omkring med kläderna o visade, sen skulle vi hänga dom på galgar o in i garderoben, men inte då, släpade omkring dom en ra stund på galgen med..

Köpte sprillans nytt regnset till wille på tradera för 74kr med frakt o allt, köpte ju ett i Ullared men det är varmfodrat o lite större...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-06 18:40:00 följande:
    Hehe, ja det verkar vara nån grej de sysslar med. Dra runt på kläder Extra plus blir det om det sitter nån lapp kvar som han kan pilla med Åh vilket fynd! Var det Bamse-setet? Det kollade jag också på i så fall, men orkade inte ge mig in i kampen.
    nä det va ett vanligt i grönt o blått, egentligen inte så där supersnyggt så man skriker högt av glädje men fullt dugligt att ha nu under sommaren o hösten..
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 19:05:08 följande:
    kavajen lät jätteläcker.barn är söta när de är mangekänger
    ja han är verkligen skitsnygg i den, lite stor än så länge men han växer i den..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-06 21:10:03 följande:
    Jii! Linus har fått sluta tidigare och är på väg hem! Jag slipper somna ensam! :D
    jeeejhh jippi... lyckliga dig, men skulle inte du ligga mellan oss o äta kaka??
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-06 22:29:15 följande:
    Jo... Iofs. Kaka eller linus. Hm. Svårt!!
    oh oh oh oh dagens I-landsproblem....
  • Firstandhappy

låt mig gissa att det var runt 10.10 som FL hängde upp sig??

• Firstandhappy

ahhh är inte så blond som jag ser ut alltså??

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!