Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-02 19:41:27 följande:
    Å japp han jobbar ikväll me men det är ju bra krogen så det är inte så farligt..
    hoppas era män hade det trevligt med, dani tyckte det va jättesynd igen att han jobbade men va glad att han hann säga hej iallafall..
  • Firstandhappy

skönt det... nä snart blir det soffa o tv i 2 minuter innan jag kastar mig i säng o snarkar gott förhoppningsvis hela natten...

• Firstandhappy

mindre skoj, wille började kräkas vid 22 igårkväll o hållt på hela natten, sprutar från alla håll, sambon stöp imorse vid 8 så nu är han borta... sova, ja tack..
    Hoppas ni andra klarar er från skiten ni som va här igår...

Kram

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-03 11:35:28 följande:
    Jaa, förstår det. :) Nästa sommar har vi tänkt att det blir av. Men det kommer bli ett väldigt enkelt och fint bröllop, utomhus, borgerligt.
    lite så som vi vill ha det med, fast jag vill ha nattbröllop med lite medeltid...
  • Firstandhappy

äh va fan, manne kan väl sitta på toa samtidigt, fokus ska ju inte va på honom iallafall...
    men klart du får komma, hade jag redan planerat

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-03 17:38:44 följande:
    Hmmm det blev visst ja som däcka som en klubbad säl
    gott gott, vill du ha en kräksjuk familj...
  • Firstandhappy

ja jag är inte alls för glad just nu, vet inte om jag ska börja med vita arkivet o snickra på kistan till mannen för han är nog döende tror jag.. kräktes en gång o sen dess har han legat totalt utslagen medans en annan har fart fram o tillbaka som en vettvilling med kräk o bajs o skurhinkar o tvätt, men men, någon jävla superwoman är väl vad man är...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 18:15:48 följande:
    Haha, ja men det är ju typiskt karlar. de nlir ju såå sjuka och det är såå synd om dem. Tycker extra synd om dig som har både karl och barn att ta hand om samt är höggravid.
    ja just nu känner jag mig inte alls lycklig, kan lägga mig o gråta för mindre...
    Va fan, flera timmar sen han spydde så nu är det bara att bita ihop o köra vidare, får ju en annan göra...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-03 18:53:55 följande:
    Jag förstår dig verkligen! Ibland är det tydligen skillnad på att vara mamma och pappa :( Säg att du mår dåligt och att du inte pallar mer då. Förstår han inte att det inte är så lätt för dig heller? Hur är det med Wille nu? Fortfarande dålig?
    trodde han började bli bättre, gick till o med o stal lite chips o satt glatt o mummsade i sig, Jippiii tänkte jag, han äter ju lite iallafall o gav honom glatt en flaska med blåbärsoppa...
    Nja, nu har jag kommit ur duschen efter kaskadkräk över hela mig, wille har fått supp mot febern o imorgon bitti åker jag till US o köper vätske-ersättning.

Mannen har fått utskällning av storgråtande flickvän o (se om min förvåning) SITTER i soffan med sjuk wille i knät o tittar på tv nu.
  • Firstandhappy

Brun syns inte skiten lika väl på så jag hade lätt valt det

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!