Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Ojsan!! Av er som ska komma imorgon??? Är det någon som har plastmuggar eller likande hemma?? missade det...

• Firstandhappy

hahahaha här är det åt andra hållet att det är jag som jobbar kväll/natt o kommer hem/åker fel tider på dygnet så det är bara för dani att anpassa sig, fast för oss fungerar det o jag kan börja jobba tidigare även med nästa barn..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 20:35:26 följande:
    Vi kan ta med det.
    kalas du gumms...
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-01 20:36:36 följande:
    Äntligen är min grop färdig och fylld med jord igen. Det betyder att mitt jordgubbsland är färdigt! =D
    jag har planterat pelargoner på balkongen så nu är det vackert här med, fast dom går ju inte att äta förstås...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-01 21:31:27 följande:
    har inboxat dig
    JASSÅ????HEMLIGHETSMAKERI MINSANN...
  • Firstandhappy

känner mig lite utanför faktiskt...  vad har ni för hemligheter...{#lang_emotions_tomte}

• Firstandhappy

nä fan, kaffe o macka var det ja... ses imorgon ni som kommer...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-01 22:10:28 följande:
    Vad sa vi om såna hintar igår?? Haha!
    förstår inte vad du menar *hint hint*... hahahhahaha
    thelifesaviour skrev 2009-05-01 22:08:13 följande:
    djupa snuskiga hemligheter!
    now you're talking baby...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 09:16:30 följande:
    HAHAHAHAHAHAHA Ses sen! Det ska bli jättetrevligt! Säg till om vi ska ta med nåt mer, vi svänger förbi Maxi på vägen.
    glömde säga att vi har parkeringsautomat här... kostar hiskerliga 2 kr i timmen, brukar sen finnas gott om platser.. ring om det e nåt...
  • Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-02 09:51:48 följande:
    Ni får han en trevlig dag ute i solen Själv ska jag vara lite barnledig ska strax hem till en väninna i lambohov och hoppa lite på dansmattorna, sen kanske det blir lite singstar också  I eftermiddag får vi nycklarna till nya lägenheten! Äntligen! Så det blir att åka några vändor varje dag fram till nästa lördag, då går det stora lasset  
    ohhhhh blir alldeles hispig, tror aldrig jag är så lycklig som när jag får åka o hämta nycklar till nya ställen... (jaja förutom sonen o sambo då) spännande värre... ha en nice nice dag..

Tycker det är fruktansvärt enerverande att det inte finns besöksparkeringar som är gratis, tycker nästan det är pinsamt ibland att sägatill folk att betala för att komma o hälsa på..
    Hade innan en skål med pengar i hallen som man fick ta för att betala parkering men det va aldrig nån som använde sig av det så jag köpte godis för dom pengarna istället.. hehehe
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!