Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-05-02 10:02:21 följande:
    Gomorron *hör den där sången som dom sjöng på hajk på tv i örat *
    funderar o funderar men... näää det finns inget.. eller nu kanske.. nja börjar komma till mig..
    god morgon god morgon hör fåglarna sjunga *****, god morgon god morgon  ***** dig

ska nog inte ställa upp i singin bee
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-02 10:12:06 följande:
    är det ok om ja skjuter på tiden några minuter? Tänkte vi hemtar Sanna me PV kl 12 å sen kommer direkt... så får mannen sova sina värdefulla minutrar, tänkte väcka han om en halvtimma.. å sen ska vi köra vägen förbi hemköp å köpa deras mumsiga kyckling.. (han e inte så snabb på mornarna) stannar gärna till som en staty framför tevin på väg till duschen tex
    ni kommer när ni kommer, ingen paniiiik..
    Fru T skrev 2009-05-02 10:13:35 följande:
    OOooooooiiiii it´s alive
    kill it kill it.... nähä inte det nää.. partypooper
    Apipoulai skrev 2009-05-02 10:29:14 följande:
    "God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt: God morgon, god morgon, i kör! God morgon, god morgon! Kom du hem sent i natt? God morgon förlåt att vi stör!" (sen kan jag inte mer;) )
    showoff... så nedrans duktik du va då... *fnys*
    Fru T skrev 2009-05-02 10:30:12 följande:
    trodde ja ja, det va en sombie som vandrade tillbaka till sängen
    du måste köra en påle genom hjärtat på den.. nej nej nej det va fel.. silverkula.. nä fel igen.. tänk ewa tänk... zombie... hugga huvudet av den ska du...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 10:31:14 följande:
    Vad roligt! Det är alltid så kul med nya ställen Ja tack detsamma. Ha en bra dag!
    ja daniels mamma o pappa skriker av hyseri att det är sååå dyrt.. 15 kr/dygn medans kompisarna från sthlm skrattar o tycker det är pinsamt billigt..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-02 10:40:10 följande:
    den tog förnuftet till fånga å står nu i köket å gör sig lite frukost ja hoppar in i duschen ja...
    zombie med förnuft??? den vill bara lura dig för den vill åt ditt blooood..
  • Firstandhappy

nähä, om jag skulle ta o hålla käften o gå o raka mina ben istället.. kommer se ut som om någon har slaktat chewbacka i badrummet sen.

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 11:03:44 följande:
    Japp, så ser det ut här nu Har värre hårväxt än Patrik tror jag. Det här med att man får mer hår när man väntar pojkar har verkligen stämt på mig, men jag trodde det skulle lugna ner sig lite när de var ute Diverse verktyg som bestick och kniv att dela kycklingen med och sånt, finns det eller ska vi ta med?
    nej allt finns så det är bara att komma..
  • Firstandhappy

blir papptallrikar o plastmuggar om Sanna kommer ihåg att ta med det, men vi kör med vanliga bestick... plast går bara sönder...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-02 11:14:05 följande:
    vi minns muggar!
    minnas muggar is da shit..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-02 18:33:07 följande:
    Verkligen hur trevligt som helst! Ja, smörj dig ordentligt, du kommer få massa färg snart ju
    thelifesaviour skrev 2009-05-02 18:01:08 följande:
    Tack allihopa, det var verkligen en jättetrevlig dag! :) Försöker nu kurera min solbränna. Heh. :)
    Fru T skrev 2009-05-02 17:57:15 följande:
    PaWaw ja hann först Tack för idag tjejer (å karlar) nu ska ja viiila mig i soffan då ja e helt trött av solen
    Nyss hemkommen efter grill med syster med, fatta att man är heeeelt slut nu o massa bränd i kroppen, men helt underbart skönt har jag haft det o hoppas ni har trivts lika bra med...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-02 19:11:19 följande:
    Ja juste Jenny ja testar gärna det där rosenbladste´t vi kom ju av oss lite där...
    ja jag testar gärna med... vart kan man köpa det??
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!