• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Svar på #740
    hehe ne skenet bedrar ibland som ja brukar säga
    Åh vad jag längtar
  • Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-03-06 11:29:57 följande:
    Huvva, stackars liten... Hoppas att hon kryar på sig ganska snart. Styrkekramar från Filip.
    Mmm, det hoppas jag med, sist tog det över en vecka innan hon blev som vanligt igen. Hon tackar för kramarna från Filip
  • Firstandhappy

Nu åkte mr "pippel inget är bra jag är grinig bara för att jag kan eftersom det inte finns någon som helst anledning att vara sur men jag är det iallafall bara för att jag vet att mamma har kort temperament just nu" i säng, tod 3 minuter så sov han, men under de tre minutrarna så hann han med en massa protester..

• Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-06 11:56:08 följande:
    Nä men stackars pluttan då Hoppas hon kryar på sig och att ni får en bra helg trots allt!
    Mm, idag är hon väldigt ynklig vår lilla sessa men vi får i henne lite vätska iaf, alltid nått! Vad har ni för planer för helgen?
    Skorpan08 skrev 2009-03-06 11:59:36 följande:
    Stolt Enbarnsmamma: Stackars lilla N. Hoppas hon kryar på sig snart och att du slipper bli sjuk.
    Jag hoppas också att vi slipper det, men om jag måste bli sjuk så blir jag det hellre nu än om två veckor. Men helst av allt så vill jag verkligen INTE ha magsjuka!
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-06 12:49:30 följande:
    Sitter å irriterar mig på en köpare på Tradera som inte har betalt ännu. Såg nu att hon har minus ett i omdömespoäng.. (2 negativa av 3 möjliga). Jag blir verkligen galen på dessa människor. Har mailat henne och ringt, men kommer till någon butik när jag ringer och de säger att jag skall återkomma efter halv fem. Så det skall jag göra.. får hoppas att vi reder ut det här.. varför buda på något liksom om de inte betalar.  Gaaaah, blir galen. Jag måste ju liksom betala för att ha auktionen uppe....Galet.
    lär var en 100% oseriös köpare du har fått.de som är oseriösa hos osss spärrar jag på livstid
  • Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-03-05 13:56:58 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-05 12:30:00 följande:här är det full fart som vanligt,hinner knappt hälften av allt som ska göras.jag ska hålla tummarna att dagiset är bra.är det dagiset vid den gamla badbassängen ni ska kolla på?
    Hur går det med packningen då? Vi håller på för full fart nej, det är inte den, hade gärna talat om vilken det är men det finns alldeles för många snokande människor här på fl. Hursomhelst, så var den iaf inte ett dugg bra så den kommer vi absolut inte att söka. Ska titta på en annan om en vecka, så jag hoppas verkligen den är bra. Nu har vi bara ett alternativ, ska som sagt titta på två till så att vi kanske kan få ihop till 3 alternativ. Annars blir det jobbigt. Kanske jag som är kräsen men jag vill att hon ska hamna på ett toppendagis!
  • Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 13:53:06 följande:
    Hur går det med packningen då? Vi håller på för full fart nej, det är inte den, hade gärna talat om vilken det är men det finns alldeles för många snokande människor här på fl. Hursomhelst, så var den iaf inte ett dugg bra så den kommer vi absolut inte att söka. Ska titta på en annan om en vecka, så jag hoppas verkligen den är bra. Nu har vi bara ett alternativ, ska som sagt titta på två till så att vi kanske kan få ihop till 3 alternativ. Annars blir det jobbigt. Kanske jag som är kräsen men jag vill att hon ska hamna på ett toppendagis!
    Har du kollat in waldorfdagiset?

Min mamma jobbar på det i söderköping å hon tycker personalen på det här i linköping är superbra. Så det ska vi kolla upp sen när det är dax..

http://www.linblomman.net/
    Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-06 13:53:06 följande:

Hur går det med packningen då? Vi håller på för full fart nej, det är inte den, hade gärna talat om vilken det är men det finns alldeles för många snokande människor här på fl. Hursomhelst, så var den iaf inte ett dugg bra så den kommer vi absolut inte att söka. Ska titta på en annan om en vecka, så jag hoppas verkligen den är bra. Nu har vi bara ett alternativ, ska som sagt titta på två till så att vi kanske kan få ihop till 3 alternativ. Annars blir det jobbigt. Kanske jag so.dagism är kräsen men jag vill att hon ska hamna på ett toppendagis!
    ja det finns allt snokande folk på FL.numera har jag tömt min sida på FL pga detta.
    vi ska börja packa om några veckor.vi flyttat i slutet av maj.dagiset ska ju kännas rätt till 100%,men gottfridsberg/tornhagen har väll rätt många dagis
    .när skulle ni flytta?

ska bli skönt att slippa detta område.nakcdelen är att antastaren nu bor i skäggetorp.himla trist att avskummet flyttade just dit.man har fått höra lite mer om den familjen nu och man blir illamående.

ska bli kul att byta område så barnen får kompisar,här finns ju inga barn i området.eller jo några invandrarbarn som inte leker med svenska barn.nu ska vi bara se hur det blir med skolan oxå.
  • Stolt Enbarnsmamma
    Fru T skrev 2009-03-06 14:03:58 följande:
    Har du kollat in waldorfdagiset?Min mamma jobbar på det i söderköping å hon tycker personalen på det här i linköping är superbra. Så det ska vi kolla upp sen när det är dax..www.linblomman.net/
    Har precis läst länken du skickade, jag tror inte att det är något för oss, men tack ändå
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-06 13:43:53 följande:
    lär var en 100% oseriös köpare du har fått.de som är oseriösa hos osss spärrar jag på livstid
    mm, man vet ju aldrig.. såg att den som lämnat de negativa var samma person så det kanske var en engångsföreteelse. får se om hon hör av sig.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!