• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Min mamma kom nyss o stannar tills imorgon. Vi ska strax ut o rensa bort allt ogräs på tomten. Sen blir det mumsig mat ikväll o schlager.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-16 12:21:59 följande:
    Ja asså vart reklamerar man?? Nu har hon börjat dra i mitt urinrör me
    vet inte riktigt med det borde man väl kunna googla fram..
    känner med att det börjar ta emot nu.. räknade ut att utav de 32 månaderna jag o dani vart tillsammans har jag varit gravid 19 av dem (om man utgår från att man är gravid 40 veckor dvs 10 månader per gång) och ska gå en månad till så alltså 20 av 32... Inte en gång till säger jag bara, nu är det snipp snapp slut nu är denna kassan stängd..
  • Firstandhappy

usch o bläää, har städat 2 rum o är helt slut...

• Fru T

hemkommen från kårtege span, en godispåse rikare men fortfarande ont... trodde allt å lite till skulle ramla ut neråt ett tag när vi stod där men alvedonen ja tog innan vi knata hemifrån räddade mig

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-16 15:13:56 följande:
    hemkommen från kårtege span, en godispåse rikare men fortfarande ont... trodde allt å lite till skulle ramla ut neråt ett tag när vi stod där men alvedonen ja tog innan vi knata hemifrån räddade mig
    vi kollade oxå på den.den var inte så skoj,men stora tösen gillade den.
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-05-16 12:18:28 följande:
    tycker vi tar våra höfter o blygben o ljumskar o går tillbaka med dom dit dom kom ifrån o kräver nya... måste man ju kunna göra..
    kan ni ta med mina också på samma gång?
  • Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-16 12:19:34 följande:

Skorpan08 och familjetrollet: Tack för en trevlig förmiddag, igår alltså jag är lite efter
    Nu har jag städat hela förmiddagen borta i gamla lägenheten, är dock inte klar än fy farao vad svettigt!
    Nu i eftermiddag blir det mys med familjen och ikväll blir det eurovision
    det får vi göra om nån dag framöver
  • Moonlight83
    JePaLuLi skrev 2009-05-16 10:16:13 följande:
    Åh vilket bra tips! VArt ligger det? Hur får man tag på dem?
    De heter Svenska Frisörakademin och ligger på låskolvsgatan 2 i hackefors.
    De har öppet på vardagar dock inte alla vardagar då de har utbildning på vissa. Då det börjar röra sig mot skolavslutningar och liknande bör man boka snart för att få en tid. De brukar inte ha öppet under sommarlovs veckorna.

Telefonnummer: 013-155470

Säg till vad du tyckte om du testar.
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-16 17:19:50 följande:
    kan ni ta med mina också på samma gång?
    absolut...
  • Moonlight83

Är det någon som går på storken som vet om de erbjuder samma saker som kvinnohälsan eller om det skiljer sig åt. Jag har gått på storken tidigare men någon sa att de bara erbjuder ett ul så tänkte höra om det stämmer? Vet någon om storken har KUB test?

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!