• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet

vad ska ni hitta på idag?hät ska vi till kolonin igen och fortsätta rensa.sen ska vi se på studenternas jippo

• thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-05-16 09:47:05 följande:
    vad ska ni hitta på idag?hät ska vi till kolonin igen och fortsätta rensa.sen ska vi se på studenternas jippo
    Här blir det också att kika på Kårtegen och minnas hur skoj det var sist, lite trist att inte vara med i år.. Men vi ska sitta i gräset någonstans, käka lunch och avundas. :) Sen blir det grillning och ölning (tack för carlsbergs alkoholfria, ewa!!) med ett par vänner och sen eurovisionen.
  • Maria84

Här ska det fixas i trädgården idag med och kapas ved och lite annat. Och så blir det grillning till kvällen. Har inte kommit igång riktigt ännu här, jag gick upp för ca 20 min sen bara, knappt sovit nåt inatt så sambon tvingade mig kvar i sängen imorse när Lucas vaknade vid 8.

• JePaLuLi
    Moonlight83 skrev 2009-05-15 23:34:37 följande:
    Jag brukar färga och klippa mig i hackefors hos elever 1 gång i kvartalet. Klippning och färgning brukar gå på strax över 500.De är fruktansvärt duktiga, det enda är att det tar lite längre tid än hos vanlig frisör men det tycker jag är värt.
    Åh vilket bra tips! VArt ligger det? Hur får man tag på dem?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-16 09:55:57 följande:
    Här blir det också att kika på Kårtegen och minnas hur skoj det var sist, lite trist att inte vara med i år.. Men vi ska sitta i gräset någonstans, käka lunch och avundas. :) Sen blir det grillning och ölning (tack för carlsbergs alkoholfria, ewa!!) med ett par vänner och sen eurovisionen.
    varsågod, även jag har mina ljusa stunder..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-16 10:47:07 följande:
    varsågod, även jag har mina ljusa stunder..
    du har många ljusa stunder raring, det vet du.
  • Fru T

morrn...

nån som vill byta höfter med mig? ja minns inte att ja gjort annat än vänt på mig i natt tyngden börjar bli olidlig {#lang_emotions_yell} får ta mig ett regält snack me bm på onsdag när ja ska dit... (sista besöket innan bf å näst sista inbokade besöket {#lang_emotions_surprised} tror ja ska be om ett besök samma vecka som bf åsså)

Nu sitter ja å väntar på att mannen ska komma hem me färskt frukostbröd, sen blire mumsig frukost

Vi funderar på att kika på Kårtegen vi me men får se om ja pallar att gå nånstans, bilen känns liksom lite överflödig...

Sen frammåt eftermiddan så åker vi ut te Tallboda å myser å grillar sen jobbar Tedde krogen ikväll... Så ja ska köpa mig en påse lösgodis å kolla slager å dricka isvatten {#lang_emotions_tongue_out}

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-16 11:01:59 följande:
    morrn... nån som vill byta höfter med mig? ja minns inte att ja gjort annat än vänt på mig i natt tyngden börjar bli olidlig  får ta mig ett regält snack me bm på onsdag när ja ska dit... (sista besöket innan bf å näst sista inbokade besöket  tror ja ska be om ett besök samma vecka som bf åsså) Nu sitter ja å väntar på att mannen ska komma hem me färskt frukostbröd, sen blire mumsig frukost Vi funderar på att kika på Kårtegen vi me men får se om ja pallar att gå nånstans, bilen känns liksom lite överflödig... Sen frammåt eftermiddan så åker vi ut te Tallboda å myser å grillar sen jobbar Tedde krogen ikväll... Så ja ska köpa mig en påse lösgodis å kolla slager å dricka isvatten
    tycker vi tar våra höfter o blygben o ljumskar o går tillbaka med dom dit dom kom ifrån o kräver nya... måste man ju kunna göra..
  • Stolt Enbarnsmamma

Skorpan08 och familjetrollet: Tack för en trevlig förmiddag, igår alltså jag är lite efter

Nu har jag städat hela förmiddagen borta i gamla lägenheten, är dock inte klar än fy farao vad svettigt!

Nu i eftermiddag blir det mys med familjen och ikväll blir det eurovision

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-16 12:18:28 följande:
    tycker vi tar våra höfter o blygben o ljumskar o går tillbaka med dom dit dom kom ifrån o kräver nya... måste man ju kunna göra..
    Ja asså vart reklamerar man??

Nu har hon börjat dra i mitt urinrör me
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!