• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • ensamhemma

iadag ska jag in på op för skrapning.....känner mig som en robot som stängt av o bara gör det jag ska.

måste skrubba mig ren,ta dom där äckliga tablettena kl 10 o vara där halv ett.
    en kompis hämtar sen efter.

imorgon när jag vaknar så kommer det att kännas som att hundra kilo lyfts från mina axlar.

men måste ändå ta 2 stesolid innan jag åker in,annars lär jag hamna på en annan avdelning med låsta dörrar.

• Licens To Kiss

Jag tänker att jag ska skriva men så kommer en annan tanke in och de jag tänkte skriva är bortblåst. 

Jag dagdrömmer inte. 
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-22 07:46:52 följande:
    iadag ska jag in på op för skrapning.....känner mig som en robot som stängt av o bara gör det jag ska. måste skrubba mig ren,ta dom där äckliga tablettena kl 10 o vara där halv ett. en kompis hämtar sen efter. imorgon när jag vaknar så kommer det att kännas som att hundra kilo lyfts från mina axlar. men måste ändå ta 2 stesolid innan jag åker in,annars lär jag hamna på en annan avdelning med låsta dörrar.
    Bra att du har med dig en kompis!! Kan tänka mig att stöd idag för dig är guld värt.
  • Kaxelina

HImlakropp... Ser att du blivit guide. :d
    Skulle vilja få en sån rosa knapp men jag är inte så kunnig på denna sajt.

Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-04-22 08:20:20 följande:
    HImlakropp... Ser att du blivit guide. :d Skulle vilja få en sån rosa knapp men jag är inte så kunnig på denna sajt.
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-22 08:05:11 följande:
    Bra att du har med dig en kompis!! Kan tänka mig att stöd idag för dig är guld värt.
    jaa det känns skönt att få stöd och skjuts hem.kram
  • Aquagreen
    ensamhemma skrev 2009-04-22 07:46:52 följande:
    iadag ska jag in på op för skrapning.....känner mig som en robot som stängt av o bara gör det jag ska.måste skrubba mig ren,ta dom där äckliga tablettena kl 10 o vara där halv ett.en kompis hämtar sen efter.imorgon när jag vaknar så kommer det att kännas som att hundra kilo lyfts från mina axlar.men måste ändå ta 2 stesolid innan jag åker in,annars lär jag hamna på en annan avdelning med låsta dörrar.
    Håller tummarna o hoppas de går bra, skönt att du har ngn som hämtar dig sen.
    Hoppas du kan koppla av när du fått stesoliden.
    KRAAAAM
  • Felicia6

Igår var ju då min första dag med concertan.. Brukar folk märka skillnad direkt?

Jag fick lite gjort igår men det kan ju bara varit en bra dag oxå öht, det vet jag ju som inte..
    Dock var det som nån knäppte med ett finger då jag satte mig o åt middag kl18 för då vart jag tokslut och kl20 ville jag lägga mig o sova.. Höll mig dock uppe till 23 men sov jätteoroligt inatt trots att jag tog mina sömntabletter o kunde inte sova i morse heller.. suck..

Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Anonym (Asp kanske?)

Anonym (ADHD?!!) skrev 2009-04-21 11:28:19 följande:

usch, jag är ständigt stressad. sitter här men har massor att göra. ni som har barn här inne, tycker ni det är svårt att få ihop jobb,barn och allt annat  sen att visa kärlek till barnen? jag tänker på dom jämt och vad vi ska göra och mysa men sen far vi åt alla håll här inne eftersom dom oxå har ADHD. ja den ena är utredd och den andra är misstänkt bara än så länge. men han är värre än den äldsta. åhhhhhh, vad jag tycker livet är svårt ibland. och ibland är det lättare än allt och man är superglad att leva och vill hjälpa alla och bäst är nog att åka fort på motorvägen med musik på högsta volym, då känner man att man lever och hela livet leker eller hur?
    Jag har ingen diagnos än, jag står i kö. Men jag har två barn där en av dem har asperger. Och det är skitsvårt att få ihop allt. Eller egentligen är det svåra för mig att ha energi nog för allt. Jag har ju även många av de samma problemen som sonen, vilket kanske bara borde hjälpt mig i att förstå honom, men så är det inte. Istället blir vi tokarga båda två när något inte blir som planerat. Visst, jag är lite mer flexibel än honom, men det är verkligen svårt!!
  • Anonym (Hej)

Har idag höjt concertan  till 56mg på morgon  + 10mg ritalin "middags dos".

känns väl rätt bra än så länge.. hämtade ut in medicin igår.. som skulle gått på 3600kr.

tack o lov finns högkostnads kort. o sicken tur ja hade frikort

Svar på tråden vuxna med adhd add as