• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • ensamhemma

har läst alla nya inlägg och har så mycket jag skulle vilja skriva men jag gick upp 6 i morse och är så slut i huvet nu, var tvungen att ta 20mg ritalina för överhuvudtaget orka med tvättstugan som jag har fram till 5.
    sen är dax o laga middag,vet ej hur jag ska orka med den här dagen,,,helt snurrig.

• Aquagreen

Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less.
    VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?

• Anonym (fia)
    Aquagreen skrev 2009-04-27 11:11:35 följande:
    Jag känner ju verkligen inte så, tyvärr måste jag säga, önskar jag kunde ha lite medlidande o få vara (delaktig) i vänner o familjs sörjande, låter väl konstigt inte så att jag vill att dom ska må dåligt men önskar jag kunde finnas där o förstå o känna med dom.Kan någon kunnit svara på hur det kommer sig att jag inte tappat vikt men ändå bivit smalare sen jag började med Concertan? kan de vara vätska el?Känner mig riktigt lynnig idag, exploderar för inget, de som går mig på nerverna just nu är barnen, blir suuuper stressed över att dom har rena kläder o smutsar ner sig, de kryper i kroppen på mig, jag får ångest o har de jobbigt, samma om de spiller ut ngt.Försöker säga till mig själv, luuuugn, de är barn o de går att torka upp o tvätta kläderma, slappna av.Men de går inte.
    Angående vikten. Jag skulle vilja tipsa att släppa vågen o istället gå efter känsla o klädmått o spegelbild. Känn på kroppen o försök känna vikten på det viset i stället. För själva vikten i kg mätt är svår att definera varför den är si eller så. Usch jag vet inte hur jag ska formulera mig tycker det låter besserwissigt bara, men skulle vilja säja så mkt till dig hur jag tänker men känner ju inte dej osv. Säj till om du vill höra mer eller om du bara tycker jag typar mig för det menar jag inte såfall
  • Licens To Kiss
    Felicia6 skrev 2009-04-27 13:13:54 följande:
    Men du klarar av att "sätta stopp" till slut ändå? Jag har ju oxå valt bort lite folk till slut men jag klarar inte av att säga det till dom och varför utan jag drar mig tillbaka och hör inte av mig till dom och låter det lite rinna ut i sanden typ.. Önskar jag kunde stå upp lite mer för migsjälv utåt.. Mot min mamma och min man klarar jag av att va mig själv till 100% o säga om jag blir arg lr ledsen över nåt osv.. Men inte mot nån annan. Jo min son naturligtvis men det är ju lite annorlunda. man tänker ju lite ändå på hur man beter sig.. oftast iaf
    Jag sätter stopp OFTAST när jag är besluten på alldeles för mycke energi men jag måste säga att jag är betydligt bättre på att säga ifrån nu.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-27 16:33:49 följande:
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less. VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    De var inte bra! Hur kommer de sig att levern inte är i bra skick?
  • Licens To Kiss
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less. VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    Strattera då?
  • Anonym (fia)
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less.VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    o nej fan vad jobbigt, men beror det på concertan menar dom?

vet inte annat än det där strattera men det är ju inte cs baserat. Hoppas det fixar sig o löser sig på nåt bra vis för dig ändå.
  • ensamhemma
    Jag blir GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mina lever värden är absolut lååångt ifrån bra så nu får jag inte fortsätta med Concertan Blir sååå less.VAd finns de mer förutom Ritalina man kan få?
    men har du inte fått nåt alternativ till concertan då?
    dom måste ju informera dig om sånt tycker man....förstår att du e sne nu,skulle jag oxå vara.
    det finns metamina men det är renare än concerta och ritalin.....ja just strattera eller nåt sånt kan man få men det e antidepp medicin. kram
  • Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-04-27 16:56:07 följande:
    men har du inte fått nåt alternativ till concertan då? dom måste ju informera dig om sånt tycker man....förstår att du e sne nu,skulle jag oxå vara. det finns metamina men det är renare än concerta och ritalin.....ja just strattera eller nåt sånt kan man få men det e antidepp medicin. kram
    Är strattera antidepp?? Trodde de var adhd-medicin.
  • ensamhemma
    Himmelkropp skrev 2009-04-27 12:40:04 följande:
    FAN!! Folk förstör min tankegång i min omröstning.
    vadå vart du förvirrad??? jag röstade att du skulle ha ny lur bundet till simkortet...
Svar på tråden vuxna med adhd add as