• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym (Hej)

Är det någon som har perioder, där ni tex äter samma saker varje dag i flera veckor?

Nu har jag ätit Ostbågar, pepsi max och snusklubbor i 4-5 veckor irad, varje dag.
    Helst vill jag gärna äta korvstoganof med ris varje dag, men får inte för min man. men tycker de är sån härlig smak o konsestens.

trode jag hade gått upp ivikt av mitt ätande men gått ner till 53.8kilo.
    Vill ner mer än alla de kilon som jag gått ner.
    men vissa kommer med pikar till mig, om att jag ser sjukligt smal/insjunken i ansiktet. en annan skrev på msn att hennes mas tyckte jag var för smal, särskilt i ansiktet att det inte alls var snyggt. var nära på att skriva, men din man ser ju inte bra ut han heller, för han har blivit väldigt fet! men lät bli.
    Men jag blir triggad av vissa komentarer, har själv vart oehört överviktig bmi på 38.7.   idag på bmi 21.2

• Kaxelina

Nä det har jag inte. Inte vad gällandes mat iaf men godis.

Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-05-14 22:38:32 följande:
    Är det någon som har perioder, där ni tex äter samma saker varje dag i flera veckor? Nu har jag ätit Ostbågar, pepsi max och snusklubbor i 4-5 veckor irad, varje dag. Helst vill jag gärna äta korvstoganof med ris varje dag, men får inte för min man. men tycker de är sån härlig smak o konsestens. trode jag hade gått upp ivikt av mitt ätande men gått ner till 53.8kilo. Vill ner mer än alla de kilon som jag gått ner. men vissa kommer med pikar till mig, om att jag ser sjukligt smal/insjunken i ansiktet. en annan skrev på msn att hennes mas tyckte jag var för smal, särskilt i ansiktet att det inte alls var snyggt. var nära på att skriva, men din man ser ju inte bra ut han heller, för han har blivit väldigt fet! men lät bli. Men jag blir triggad av vissa komentarer, har själv vart oehört överviktig bmi på 38.7.   idag på bmi 21.2
    Nä jag tröttnar snabbt på samma mat. Tröttnar rätt fort på allt möjligt.
  • Kaxelina

JObbigt. Jag ville diskutera mera om mig men alla verkar ha gått och lagt sig {#lang_emotions_wink} men nu skall jag inte var en sån egoistisk människa. Synd bara att jag inte kan ringa någon och prata av mig vilket jag brukar göra nångång då och då.

• Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-05-14 22:23:41 följande:
    Vem är HH? Det där med specialintressen kan jag säga så här. Jag har ett intresse i taget och är väldigt inne i det men aldrig blir jag en expert på det men det har väl med adhd att jag inte fullföljer det jag påbörjat så att säga.
    Tror att kombinationen gör så att det blir så.
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-05-14 22:52:10 följande:
    JObbigt. Jag ville diskutera mera om mig men alla verkar ha gått och lagt sig  men nu skall jag inte var en sån egoistisk människa. Synd bara att jag inte kan ringa någon och prata av mig vilket jag brukar göra nångång då och då.
    Zzzzzzzzzz Nejdå nästan. Har gnidigt ögonen så sminket är utsmetat över hela ansiktet.
    Vad vill du snacka om? 
  • Kaxelina
    Licens To Kiss skrev 2009-05-14 22:58:59 följande:
    Tror att kombinationen gör så att det blir så.
    Ja nåt sånt ja... Skall ringa min psyk imorgon och prata ut lite. Annars har jag samtal på onsdag men jag behöver liksom prata av mig NU. Jaja kanske jag skall gå och läsa nu. Har barn som kommer att vakna upp tidigt imorgon och då kommer jag att vara jättetrött.

Godnatt allesammans
  • Kaxelina
    Licens To Kiss skrev 2009-05-14 23:01:26 följande:
    Zzzzzzzzzz Nejdå nästan. Har gnidigt ögonen så sminket är utsmetat över hela ansiktet. Vad vill du snacka om? 
    Tja allt och lite till HIHI. Nja snarare mina "upptäckte" om mig men man får väl inte vara egoistiskt ?
  • Aquagreen

Helt ärligt, jag ger upp snart, ja med medicinen alltså, jag känner inte att den ger mig ngt alls äter 110 mg per dag nu.
    Snart får de vara nog, ritalinet är SKIT o Concertan med för den delen.
    Nu ska jag äta en kvällsmacka o somna.

HH - Härligt att du finns i krokarna, saknat dina kloka ord

Svar på tråden vuxna med adhd add as