• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym (fia)
    Aquagreen skrev 2009-05-13 08:22:22 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-05-12 22:50:59 följande:
    Crp - stiger när man har en bakteriell infektion el en virusinfektion, ja du har me haft de, riktigt otrevligt vill jag säga Licens - Den ligger i garderoben, anv den ibl, väldigt sällan.
    är det samma som sänka?
    ska du till doktorn idag så lycka till o hoppas det går bra så du får krya på dig. KRAM
  • Anonym (fia)

ps aquaqueen - va fin bild, va söt du är!

• Aquagreen

Anonym (fia) skrev 2009-05-13 08:34:04 följande:

är det samma som sänka?ska du till doktorn idag så lycka till o hoppas det går bra så du får krya på dig. KRAM
    Precis CRP o sänka är samma sak.. Hm nu blev jag osäker men jag tror de är de.
    Ska till Dr 13.45 hoppas få hjälp av ngn klok männiksa
    Åh tusen tack, va snäll du är tack tack tack
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-05-13 10:47:06 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-05-13 08:34:04 följande: Precis CRP o sänka är samma sak.. Hm nu blev jag osäker men jag tror de är de. Ska till Dr 13.45 hoppas få hjälp av ngn klok männiksa Åh tusen tack, va snäll du är tack tack tack
    Kollade in fotot
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-05-13 08:22:22 följande:
    Anonym (fia) skrev 2009-05-12 22:50:59 följande: Crp - stiger när man har en bakteriell infektion el en virusinfektion, ja du har me haft de, riktigt otrevligt vill jag säga Licens - Den ligger i garderoben, anv den ibl, väldigt sällan.
    Såg att Life har spikmatta för 499:- Vette fan om jag skulle använda den.
  • ensamhemma

min läkare ger ingen anledning till varför jag inte får stesolid,,,hon är bara helt anti det enda jag får är theralen droppar.

idag har jag inte tagit ritalin och jag känner mig mycket klarare och lugnare inombords.
    det är stor skillnade frånigår och nu....

• Kaxelina

Min fjärde tablett Lamotrigin idag. Ingen biverkning än så länge. Första dagen var hemsk och andra inte lika farlig som första och tredje typ ingenting och idag ingenting.

Vad kan jag äta sen när jag får tourette och adhd-diagnosen? Någon som har en aning om det?

Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • ensamhemma
    Kaxelina skrev 2009-05-13 12:59:36 följande:
    Min fjärde tablett Lamotrigin idag. Ingen biverkning än så länge. Första dagen var hemsk och andra inte lika farlig som första och tredje typ ingenting och idag ingenting.Vad kan jag äta sen när jag får tourette och adhd-diagnosen? Någon som har en aning om det?
    strattera,concerta eller ritalin och så finns det metamina men det är på licens.
    om det finns nå mer vet jag inte.
    vad får du lamotrigin emot?
    jag har zeldox som dom påstår ska vara stämningsstabiliserande med egentligen är det mot psykoser tror jag,,,
  • Aquagreen

Licens To Kiss skrev 2009-05-13 11:41:17 följande:

Kollade in fotot
    *Generad*

Jag betalde 680 för min på Shakti så den du hittat var bättre pris, anv knappt min men skulle nog göra de om jag påminnde mig själv lite
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-05-13 16:32:20 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-05-13 11:41:17 följande: *Generad* Jag betalde 680 för min på Shakti så den du hittat var bättre pris, anv knappt min men skulle nog göra de om jag påminnde mig själv lite
    Alltså lägga sig på nåt som gör ont, gör man de frivilligt?
Svar på tråden vuxna med adhd add as