• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Anonym (sjuk?)

Åh blir så ledsen.
    En tjej på min karls jobb snackar så mycket skit om mig och hon känner mig inte ens. Hon vet inte hur vi lever våran vardag men ändå kan hon kasta ur sig saker som att det är sååå dåligt att jag inte har vårat barn hemma på dagarna för det skulle då hon minsann ha om hon hade barn. Även om hon var sjuk. Sen då min man berättade det för mig så blev hon arg för att han berättade.

Nu sitter hon och fortsätter snacka massa skit bla så undrar hon varför vi ens är tillsammans eftersom han får göra allting här hemma och jag gör ingenting osv.

Sånt här skit knäcker mig! Jag blir tokledsen och ångesten kommer som ett brev på posten.
    Hon har aldrig träffat mig. Hon har aldrig varit här hemma hos oss. Hon pratar bara med min man då dom jobbar ihop och då via datorerna. Vad får hon ut av att göra såhär?

• Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-03-02 14:38:10 följande:
    Gillar inte heller nya FL, men jag har överlag otroligt svårt för förändringar så. Himmelkropp - Grattis o lycka till min utredning börjar 13 mars
    Kom ihåg att högkostnadskort gäller.
  • HellviHumle

Anonym (sjuk?) skrev 2009-03-02 16:21:35 följande:

Åh blir så ledsen. En tjej på min karls jobb snackar så mycket skit om mig och hon känner mig inte ens. Hon vet inte hur vi lever våran vardag men ändå kan hon kasta ur sig saker som att det är sååå dåligt att jag inte har vårat barn hemma på dagarna för det skulle då hon minsann ha om hon hade barn. Även om hon var sjuk. Sen då min man berättade det för mig så blev hon arg för att han berättade. Nu sitter hon och fortsätter snacka massa skit bla så undrar hon varför vi ens är tillsammans eftersom han får göra allting här hemma och jag gör ingenting osv. Sånt här skit knäcker mig! Jag blir tokledsen och ångesten kommer som ett brev på posten. Hon har aldrig träffat mig. Hon har aldrig varit här hemma hos oss. Hon pratar bara med min man då dom jobbar ihop och då via datorerna. Vad får hon ut av att göra såhär?
    Det är bara att konstatera att hon inte har en aning om vad hon pratar om. Bra att din man talar om det för dig så det inte kommer bakvägen. Skulle vara betydligt värre. Det verkar inte som han håller med henne.
  • Licens To Kiss
    HellviHumle skrev 2009-03-02 14:39:39 följande:
    Äsch, det ena behöver inte utesluta det andra!
    {#lang_emotions_tongue_out} hehe
  • Kaldorei

Ååååh vad jag är ARG! Min telefon har dött, Jag har en annan med, en gammal motorola, men jag hittar varken telefon eller laddare. =( Fan vad jag blir less alltså! Så om nån ska ha tag på mig så får dem logga in på msn å skriva till mig. Men jag då? jag får inte tag på en endaste jävel om dem inte råkar vara inne på msn. ELLER att jag råkar ha deras nummer tillagda på gratissms.se =( å där har jag inte många nummer tillagda ju.... å jag kan ju typ bara be folk logga in på msn typ å prata där.... suuuuck!

• Aquagreen
    Svar på #50
    Himmelkropp skrev 2009-03-02 14:40:35 följande:
    DU och JAG måste stötta varandra nu vägen ut. Gör du adhd och as samtidigt?Ska du träffa en läkare på första utredningsdagen?
    Det ska vi absolut göra nej jag kommer träffa en sjuksköternsa på första samtalet, du då? Tycker de känns lite sådär att man ska träffa en sjuksköterska först innan man får komma till läkare, som att man inte väntat nog.
    Vet inte men kommer nog göra ADHD först, tror jag.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-03-02 17:40:52 följande:
    Det ska vi absolut göra nej jag kommer träffa en sjuksköternsa på första samtalet, du då? Tycker de känns lite sådär att man ska träffa en sjuksköterska först innan man får komma till läkare, som att man inte väntat nog. Vet inte men kommer nog göra ADHD först, tror jag.
    Va bra!!

Min lillebror gjorde båda utredningarna samtidigt.
    Jag ska träffa en läkare på första dagen.
  • carita1974
    carita1974 skrev 2009-03-01 14:30:52 följande:
    Hej hej tjejer!Åå..är så trött.....nu hjälper inga tabletter i världen...vecka 9 är sportlov här..ok...är ni med...dåren med stort D ringer...Han pratar med pojkarna och sen med mej och säger att han vill ha pojkarna över sportlovet...mmm....ok säger jag...varför inte..det jag inte vet är att han lovat min snart 6 åriga son att han ska få komma dit...över hela sportlovet...han skryter på dagis om det...men vad händer...??Måndag går.....tisdag går...onsdag går....torsdag går...fredag går...lördag går...och nu är det söndag...sista dagen på sportlovet...och dåren med stort D har än inte hört av sig...äldsta sonen är skitbråkig och arg...GISSA VARFÖR?!*GAAAAAAH* Det typiska är att det är inte första gången...blir så himla arg....vem blir the bad guy nu då???JO JAG.....*GRRR*Är så förbannad nu så jag går upp i atomer...hade JAG ringt han...då hade det hetat att jag tjata..när han väl kommer att höra av sig..då kommer det bli: varför ringde du inte och fråga då?Men hallå?Är det mitt ansvar att han...PAPPAN...håller kontakten med SINA BARN?Sorry för dom stora versalerna...men jag är så arg så jag kokar...maila han ett rätt snällt meil och frågade...men inte ett enda svar...Stackar min son säger jag...som inte bara är son till den där..utan har funktions hinder.....aa..vad säger man....37 år gammal ska han vara...?!
    Finns det fler med fäder som denna...???Kram
  • carita1974
    Himmelkropp skrev 2009-03-02 14:27:22 följande:
    18:e Mars börjar min utredning!!
    Dagen innan min dotter blir 1 år....hennes resa började för visso redan den 18:e
  • Licens To Kiss
    carita1974 skrev 2009-03-02 18:48:19 följande:
    Dagen innan min dotter blir 1 år....hennes resa började för visso redan den 18:e
    Hej!
    Hur går de för dig?
Svar på tråden vuxna med adhd add as