• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-03 19:00:24 följande:
    Mmm jag blir lessen men skakar av mig de direkt. Känner att jag ger med mig och stryker över de jag verkligen känner för jag pallar inte konflikter ibland för vi med adhd kliver så mycke i klaveret ändå. Känns meningslöst ibland.
    Vet inte vilken sida i mig som är så orädd för konflikter, ibl söker ja upp dem, knaaas.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-03 19:05:35 följande:
    Vet inte vilken sida i mig som är så orädd för konflikter, ibl söker ja upp dem, knaaas.
    Hihi gör jag med! Bråkar och söker upp. När jag inte har den sidan till då stryker jag över. Knepigt de där. Jo att du söker konflikter är adhd`n
  • Tonx
    Himmelkropp skrev 2009-04-03 19:04:17 följande:
    Helt okej! Jag gick till vårdcentralen och sökte för mina humörsvängningar. Vårscentralen skicka remiss till öppna psyk. Jag har stått i ca 1½ år tills nu som min utredning har börjat. De kan ta upp till 3 år (osäker där) Om du får en diagnos blir du erbjuden medicin. Även uppföljning och psykologkontakt har jag för mig. Än så länge är jag själv osäker då jag inte har kommit så långt. Jag är anhöriga adhdàre och det ser olika ut var man bor osv.
    Oj, det var rätt lång tid det. Kanske dags att få fingrarna ur och göra nåt åt det.
  • Licens To Kiss
    Tonx skrev 2009-04-03 19:09:26 följande:
    Oj, det var rätt lång tid det. Kanske dags att få fingrarna ur och göra nåt åt det.
    Känner du att du skulle behöva stöd och komma underfund med vad som gör att ditt liv ser ut som det gör och du tror du har en diagnos utav nåt så absolut! Shot.
  • Tonx
    Himmelkropp skrev 2009-04-03 19:10:47 följande:
    Känner du att du skulle behöva stöd och komma underfund med vad som gör att ditt liv ser ut som det gör och du tror du har en diagnos utav nåt så absolut! Shot.
    Ja, nånting är det iaf. Har varit skum hela livet
  • Licens To Kiss
    Tonx skrev 2009-04-03 19:14:07 följande:
    Ja, nånting är det iaf. Har varit skum hela livet
    Välkommen föresten!
  • Tonx
    Himmelkropp skrev 2009-04-03 19:15:21 följande:
    Välkommen föresten!
    Tackar!
  • Aquagreen
    Tonx skrev 2009-04-03 19:15:59 följande:
    Tackar!
    Ja välkommen.

Himmelkropp - Ja gudars, undrar hur ens partner står ut alla dagar men vi gör ju så gott vi kan
  • Anonym (fia)
    Aquagreen skrev 2009-04-03 19:05:35 följande:
    det beror väl på det där stimulansbehovet man har, att man muckar för att slippa somna av uttråkning
  • Tonx

Verkar vara en trevlig tråd det här, ska definitivt kolla mer här senare.
    Nu ska jag äta middag och åka iväg och jobba sisådär 13 timmar. Kan behövas för att lugna kroppen. :P

Svar på tråden vuxna med adhd add as