• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Licens To Kiss

Jag kommer få göra röntgen och skit på skallen eftersom jag har hjärnskakningar och misshandelshändelser mot huvet. Dom måste kolla så allt är som det ska i huvet som inte påverkar mina begränsningar och som liknar "adhd-grejer"

• Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-02 20:56:33 följande:
    Vart chockad själv, typ jaha ska vi inte ses mer? De hade samlat så mycke info av mina journaler + anteckningar av min samtals konakt o saker jag själv berättat & alla papper jag fått fylla i. Nu återstår de bara att infomera min mamma, men hur ska jag göra det? jag behöver lite "råd" då hon tidigare slagit bort allt när jag försökt säga att jag misstänker detta. Hon blir typ arg, säger att jag svammlar
    Morsan kommer bara säga, japp då har du de på papper också *typ*
  • Kaldorei

Ja, jag tänkte liksom det jag med! visst jag kommer säkert få panik å allt sånt ändå, men ALLA dagar behöver inte kännas totalt misslyckade kanske, utan man får reflektera över vad man faktiskt gjort som e bra, även om det bara e några småsaker som egentligen inte spelar nån roll liksom.

Himmelkropp skrev 2009-04-02 20:35:24 följande:
    Tror du blir mer positiv utav att skriva 5 saker som du har gjort under dagen som är bra. Du kommer med all säkerthet grejja alla "måsten" på ett mer effektivt sätt och nja inte kul kanske du inte kommer tycka om de men de får de gjort och de är skönt efteråt och till slut gör du de utav bara farten. De tar ett tag men de kommer, jag lovar *hihi
  • Kaldorei

Tack =) var nyklippt där.... nånting som borde göras snarast nu! hua.... ser ut som ett HELVETE i håret så snart tar jag fan saxen å klipper själv, fast jag vet att jag typ skulle DÖ om jag råkade göra nån sån sak.....

Himmelkropp skrev 2009-04-02 20:48:04 följande:
    Lägger självklart bloggen i favoriter på datorn.Fint kort på dig där i bloggen.
  • Licens To Kiss
    Kaldorei skrev 2009-04-02 21:03:01 följande:
    Tack =) var nyklippt där.... nånting som borde göras snarast nu! hua.... ser ut som ett HELVETE i håret så snart tar jag fan saxen å klipper själv, fast jag vet att jag typ skulle DÖ om jag råkade göra nån sån sak.....
    Hihi! Jag har så kort hår så jag ska låta mitt växa. Jag typ sov sist jag gick till frissan. Tyckte han skulle klippa kortare och kortare och han frågade flera gånger om han verkligen skulle ta mer och jag säger ja. Var jag var då de har jag ingen som helst aning om. Suck alltså! Blir så trött ibland. Jag vill ha som på sommarbilden *pekar på pressbilden* men med kort lugg.
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-02 20:59:17 följande:
    Jag kommer få göra röntgen och skit på skallen eftersom jag har hjärnskakningar och misshandelshändelser mot huvet. Dom måste kolla så allt är som det ska i huvet som inte påverkar mina begränsningar och som liknar "adhd-grejer"
    Ah okej, har oxå gjort de, bra att de utesluter vissa skador i skalle o hjärna.
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-02 21:31:22 följande:
    Ah okej, har oxå gjort de, bra att de utesluter vissa skador i skalle o hjärna.
    Var de läskigt och ligga där inne? Fick du göra de samband med utredningen?
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-02 21:38:53 följande:
    Var de läskigt och ligga där inne? Fick du göra de samband med utredningen?
    EEG', är inga problem förutom att man blir trött, DM upplevde jag lite obehaglig men då har jag svårt för trånga utrymmen så.
    Har även gort en magnetröntgen o det är läskigt, då ligger man inne i maskinen helt de gör man inte på en DM.
    Gjort de i samband med utr för 13 år sen, som jag iofs fick veta igår int evar en ADHD utr för de gjorde dom aldrig (vilket jag trodde dom gjort)
  • Licens To Kiss
    Aquagreen skrev 2009-04-02 21:53:39 följande:
    EEG', är inga problem förutom att man blir trött, DM upplevde jag lite obehaglig men då har jag svårt för trånga utrymmen så. Har även gort en magnetröntgen o det är läskigt, då ligger man inne i maskinen helt de gör man inte på en DM. Gjort de i samband med utr för 13 år sen, som jag iofs fick veta igår int evar en ADHD utr för de gjorde dom aldrig (vilket jag trodde dom gjort)
    Vad gjorde du för utredning för 13 år sen?
  • Aquagreen
    Himmelkropp skrev 2009-04-02 22:00:18 följande:
    Vad gjorde du för utredning för 13 år sen?
    Jag trodde o har trott fram tills nu att de gjorde en ADHD utr men de gjorde de aldrig utan de var någon typ av personlighetsstörnings bla bla bla.
Svar på tråden vuxna med adhd add as