• trisha

Fler som promenerar för att gå ner i vikt?

Tänkte försöka mig på att starta en tråd för oss som har valt att promenera för att gå ner i vikt. Här kan vi samlas och dela upp- och nergångar samt dela med oss av tips!

Jag har nyligen börjat att promenera en timme om dagen för att gå ner i vikt. Motivationen är att komma i alla sommarkläder jag hade innan jag blev gravid.

Så hur går det för er andra? Vad är ert mål? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 22:42
    VIKTLISTAN
    Trisha Startmånad/datum:Februari Startvikt:87,5 Vikt nu:-- Målvikt:73kg

Maddisen_80 Startmånad:slutet av februari Startvikt:103,4 Vikt nu: 96

• Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?
  • Du och Jag ver2

blev iaf 3km idag. Gick med en kompis från Öppna förskolan.

Så mycket roligare att gå när man går å pratar med nån ju, eller om man går från punkt a till b. Inge skoj å bara gå samma väg hela tiden.

Få se vart jag ska gå imorn. Har ingenstans som jag ska direkt till imorn som jag kan gå till...

Men på torsdag så ska det promeneras till jobbet fram å tillbaka, blir drygt 6km.

• Poison Girl

Grattis till graviditeten förresten! Glömde bort att skriva det förut.

• KramizBananiz

Har varit lite dålig på promenader ett par dagar men i dag blev det en dryg timme.

• Poison Girl

Jag vet inte om jag kan ta nån promenad idag. Har sån skoskav. Knappt jag kom hem igår från promenaden. Har plåstrat om mina stackars fötter så jag åtminstone kan ta på mig ett par skor. Det får nog bli en "Promenad" på min stepmaskin istället.

• Maddisen80

trisha grattis till din graviditet.

Till er alla som promenera vad duktig ni är ,jag promenera 40 min per dag nu

• valkyrie

hallå här är en till som är ute och vandrar.
    har nyss börjat på riktigt. går mellan 1 och 2 timmar om dagen.
    hur gött som hälst.

• Du och Jag ver2

Såååå tråkigt! Jag står fortfarande kvar på samma vikt som för en månad sedan - exakt dessutom. jaja, får väl va glad för att den inte pekar uppåt då iaf.

men visade 0,5cm mindre om midjan å 2cm mindre runt höften (men inte stussen ) iaf. Så få rväl vara glad för det.

Nu blir det INGE mera pizza å godis...har nog blivit för mkt sånt de senaste veckorna. Har blivit 3 pizzor innom loppet av 8 dagar + godis....å glass... *fy*

Näpp, nu blir det hårdare tag! Å ska se till å få tid till träningsbänken också!

Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?