• trisha

Fler som promenerar för att gå ner i vikt?

Tänkte försöka mig på att starta en tråd för oss som har valt att promenera för att gå ner i vikt. Här kan vi samlas och dela upp- och nergångar samt dela med oss av tips!

Jag har nyligen börjat att promenera en timme om dagen för att gå ner i vikt. Motivationen är att komma i alla sommarkläder jag hade innan jag blev gravid.

Så hur går det för er andra? Vad är ert mål? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 22:42
    VIKTLISTAN
    Trisha Startmånad/datum:Februari Startvikt:87,5 Vikt nu:-- Målvikt:73kg

Maddisen_80 Startmånad:slutet av februari Startvikt:103,4 Vikt nu: 96

• Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?
  • KramizBananiz

En halv timmes promenad hittills i dag.

• tussan06

I helgen ha de varit lite promenad, ingen alls i lördag och då kom ja knappt upp i 5000 steg..skäms faktiskt, men söndagen va bättre då kom uppp å nuddade 10000
    sen idag är de över 13000 igen, ligger där när ja jobbar och är ute och gå..=) Härligt..
    Har gått ner 3,5 kg denna vecka (men ja fuska ju lite me cambrigde)

• Du och Jag ver2
    tussan06 skrev 2009-05-11 19:26:38 följande:
    I helgen ha de varit lite promenad, ingen alls i lördag och då kom ja knappt upp i 5000 steg..skäms faktiskt, men söndagen va bättre då kom uppp å nuddade 10000sen idag är de över 13000 igen, ligger där när ja jobbar och är ute och gå..=) Härligt..Har gått ner 3,5 kg denna vecka (men ja fuska ju lite me cambrigde)
    Oj! Grattis!!!
  • tussan06

Tack, men som sagt ja ha ju fuskat lite me cambridge, och kommer att köra de även den här  veckan..=)

Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?