• trisha

Fler som promenerar för att gå ner i vikt?

Tänkte försöka mig på att starta en tråd för oss som har valt att promenera för att gå ner i vikt. Här kan vi samlas och dela upp- och nergångar samt dela med oss av tips!

Jag har nyligen börjat att promenera en timme om dagen för att gå ner i vikt. Motivationen är att komma i alla sommarkläder jag hade innan jag blev gravid.

Så hur går det för er andra? Vad är ert mål? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 22:42
    VIKTLISTAN
    Trisha Startmånad/datum:Februari Startvikt:87,5 Vikt nu:-- Målvikt:73kg

Maddisen_80 Startmånad:slutet av februari Startvikt:103,4 Vikt nu: 96

• Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?
  • Maddisen80

tussan06 vad trist, jag ha med näringsbrist och vätskebrist ,men promenera ändå ,men jag ha beställt näringsdrycker på apoteket

• KramizBananiz

Både i går och i dag har det blivit promenader på en och en halv timme.

• tussan06

Mina promenader är en bit bort, åkte in akut i onsdags och fick en valböld opererad så nu är jag sjukskriven och har väldigt stora problem att gå sitta och så..enda gången de inte gör ont e liggandes på mage...jävligt surt då ja skulle vilja komma igång igen!!

• Du och Jag ver2
    tussan06 skrev 2009-05-24 21:39:29 följande:
    Mina promenader är en bit bort, åkte in akut i onsdags och fick en valböld opererad så nu är jag sjukskriven och har väldigt stora problem att gå sitta och så..enda gången de inte gör ont e liggandes på mage...jävligt surt då ja skulle vilja komma igång igen!!
    oh - lät inge skoj =/ Hoppas att du blir bra snart så du kan börja knata igen!

Här blev det inte så mycket promenader den här veckan - men, nya tag imorn!!!
  • tussan06

ne inte roligt för fem öre men jag fick ju reda på varför ja varit yr och svimfärdig, hade ett blodtryck på 90/55...men de e bättre nu..

• tussan06

Du & jag, nej jag vet inte hur länge de kommer göra ont...ska tillbaka i slutet på veckan för återbesök, ja hoppas de ser bra ut då för då kanske man kan börja bli lite bra...

Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?