• trisha

Fler som promenerar för att gå ner i vikt?

Tänkte försöka mig på att starta en tråd för oss som har valt att promenera för att gå ner i vikt. Här kan vi samlas och dela upp- och nergångar samt dela med oss av tips!

Jag har nyligen börjat att promenera en timme om dagen för att gå ner i vikt. Motivationen är att komma i alla sommarkläder jag hade innan jag blev gravid.

Så hur går det för er andra? Vad är ert mål? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 22:42
    VIKTLISTAN
    Trisha Startmånad/datum:Februari Startvikt:87,5 Vikt nu:-- Målvikt:73kg

Maddisen_80 Startmånad:slutet av februari Startvikt:103,4 Vikt nu: 96

• Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?
  • Maddisen80

tussan nä jag promenera väldigt mycket nu ,cyklar till läkare och kompisar och fgå ut med svärmors hund så inte tid att sitta här

• Rae

Lite OT: fick missfall idag så nu gäller att försöka ta tag i promenerandet igen, när gnistan är tillbaka.

• tussan06

Maddisen, härligt. Själv ha ja fått promenadförbud pga att ja höll på svimma idag pga näringsbrist och vätskebrist. Går ju som sagt på Cambrigde men ha börjat minn  upptrappning idag, så om ett par dagar kan ja gå igen.=)

• KramizBananiz

Gick en timmes promenad i kväll, i går kväll gick jag en och en halv timme.

• tussan06

Molle: jobbigt!! ta hand om dig själv först och främst!!! Kram

• Du och Jag ver2

Molle - Nä vad tråkigt

Tussan - läskigt. Men, tror inte att sånna kurer är särskilt hälsosamma för kroppen. Svårt å hålla vikten när man går tillbaka till det vanliga igen är det ju tyvärr också. Men, ger ju såklart en en kick så man kanske får extra energi och går ner sen ändå!

Här har det blivit 7,5km idag.

• tussan06

du och jag, jo men mitt problem har inte varit att hålla vikten...men ja kommer ju gå 2-3 kg nu när ja fyller upp systemet men annars kommer de nog gå bra för ja kommer ju inte att återgå till att äta massa godis och så kommer ju att fortsätta att gå mina 7,3km promenader så fort ja e tillbaka på 3 mål mat om dagen..=)

• KramizBananiz

Har varit ute på en och en halv timmes promenad. Gick till äldreboendet där jag ska arbeta i sommar och hämtade mitt schema.

Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?