• trisha

Fler som promenerar för att gå ner i vikt?

Tänkte försöka mig på att starta en tråd för oss som har valt att promenera för att gå ner i vikt. Här kan vi samlas och dela upp- och nergångar samt dela med oss av tips!

Jag har nyligen börjat att promenera en timme om dagen för att gå ner i vikt. Motivationen är att komma i alla sommarkläder jag hade innan jag blev gravid.

Så hur går det för er andra? Vad är ert mål? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-11 22:42
    VIKTLISTAN
    Trisha Startmånad/datum:Februari Startvikt:87,5 Vikt nu:-- Målvikt:73kg

Maddisen_80 Startmånad:slutet av februari Startvikt:103,4 Vikt nu: 96

• Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?
  • tussan06

haft min nya stegräknare på mig idag och har fått ihop över 12000 steg, varav 4673 är i powerwalk (mina 30 min)..resterande är vardagsmortion, till och från bilen sen var jag på stan med en kompis och vi gick en massa..=)

• Rae

tack alla för era grattis! behöver lite peppning, vill ju gärna ha bebisen men det känns inte roligt att bli så stor igen. Hoppas ni jobbar på bra. Jag ska snart ut och gå!

• KramizBananiz

I dag har det blivit drygt en timmes promenad uppdelat på två gånger.

• tussan06

ja här är de fortfarande min 30 min som blir, fast den runda ja går ligger på ca 35 min...är på 3,7km och har gått varje dag i veckan, ska se om de bli varje dag i helgen med....kommit över 12000 steg varje dag oxå..varav drygt 4600 är powerwalk. Så ja går rätt mycket annars fast med barnvagn och hund osv..=)
    Ska väga mig på måndag och längtar som bara den..=P

Svar på tråden Fler som promenerar för att gå ner i vikt?