• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    jazzy skrev 2009-04-05 19:23:35 följande:
    vi hade Elias som förslag till Måns
    Ja det klättrar högre och högre tillsammans med hannes och noel....

Dock har vi problem med andranamn till flicka. Det var så självklaart på lovisa men nu vet ja inte. Lovisa har ju tre namn kan man ha ett andranamn som är samma på båda?
  • Hannnas

Thezz... Jaz... den grupp vi köpte ligger på blocket (via butiken) http://www.blocket.se/vi/20846028.htm?ca=16_s vi köpte den med 6 stolar (ist för 4 som i reklamen) och en stor sidhängd parasoll i grönt till... gick på 7100:-

Thezz... klart man kan ha samma andranamn på båda tycker iaf jag

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-05 19:48:30 följande:
    Thezz... Jaz... den grupp vi köpte ligger på blocket (via butiken) www.blocket.se/vi/20846028.htm vi köpte den med 6 stolar (ist för 4 som i reklamen) och en stor sidhängd parasoll i grönt till... gick på 7100:- Thezz... klart man kan ha samma andranamn på båda tycker iaf jag
    Snyggt! Vill också ha! och vilket superbra pris!!!!
  • Hannnas

Thezz... ja priset var kanon! fanns bara några få grupper oxå... Tror märket är Harbo och parasollet är detta http://www.harbo.se/product.php?type=173&pid=1545&mid=160&gid=0&cat=176&parents=0,184&lang=1

Butterflie bord är det såklart (mitt krav) och jag tycker faktiskt det är superfint irl stolsdynorna hade jag eg velat ha gröna men det var bruna som ingick i priset och gick tyvärr inte att förhandla om, men det kan man ju köpa andra ett annat år med tanke på det braiga priset

• Thezzizen

Hanna, mina föräldrar har sådant parasoll, kanon! Dynor kan man ju passa på att handla sedan på hösten isåf när det reas för fullt, om man vill byta..

Vad ska Y heta i andranamn?

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:04:23 följande:
    Hanna, mina föräldrar har sådant parasoll, kanon! Dynor kan man ju passa på att handla sedan på hösten isåf när det reas för fullt, om man vill byta..Vad ska Y heta i andranamn?
    Ja jag gillade parasollet! Tanken är att vi ska ha en markis på den sidan huset eg men detta får duga så länge, vi ska ju bygga ut  denna uteplatsen nästa sommar o så får vi ta en sak i taget...

Jadu, Ingeborg ska hon heta men sen vet vi inte om hon ska ha nåt mer namn el vilket...
  • MrsMurphy

Jaaa ni, vi9 tycker verkligen att det är skitsvårt detta med namn... Men han känns som en klockren kille, framtida NHL proffs eller skogshuggare!

Vi gillar ju dessa äldre "gubb" namn som ska vara kort och inga möjligheter till smaknamn. Dvsinte Nils för det blir Nisse, Karl blir Kalle etc... Strypa dom möjligheterna. Vi är inne på Egil men folk verkar ju aldrig ha hört det tidigare.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-04-05 20:09:56 följande:
    Jaaa ni, vi9 tycker verkligen att det är skitsvårt detta med namn... Men han känns som en klockren kille, framtida NHL proffs eller skogshuggare! Vi gillar ju dessa äldre "gubb" namn som ska vara kort och inga möjligheter till smaknamn. Dvsinte Nils för det blir Nisse, Karl blir Kalle etc... Strypa dom möjligheterna. Vi är inne på Egil men folk verkar ju aldrig ha hört det tidigare.
    skallagrimsson
  • MagdaA

go kväll! jobbat hela dagen, nu ska jag hänga en tvätt sen blir det mys i soffan med en härlig kladdkaka, glass till mmmm! Jag och Micke har knappt hunnit ses på hela helgen då jag bara har jobbat...

i morgon kommer min lillasyster ner, stannar till ons el tors. PErfekt med lite passning åt Alex

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MrsMurphy
    Hannnas skrev 2009-04-05 20:14:52 följande:
    skallagrimsson
    Precis! Ett namn med anor!

Dock inte där vi fått det ifrån... Skitjobbigt med namn när man jobbat så rackrns många år i bokhandel för man förknippar ju varenda j****a namn med nån författare.
    Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7