• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

lurk:

Är det en privatvisning ni ska på eller är det en "öppen" där man anmäler sig?! Vi har alltid haft flera par som gått på visningar när vi kikat....

• lurksmulan
    no: Det är en privat visning det är därför jag är lite sur.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone
    lurksmulan skrev 2009-04-11 09:41:08 följande:
    no: Det är en privat visning det är därför jag är lite sur.
    Då ska ju verkligen mäklaren tala om att det kommer fler... jätte dåligt!!!
  • lurksmulan
    numberone skrev 2009-04-11 10:22:25 följande:
    Då ska ju verkligen mäklaren tala om att det kommer fler... jätte dåligt!!!
    Ja jag är lite sur. Jag tror inte att de kommer samtidigt som oss, men det vet jag ju inte heller. Det känns bara som att han kunde visat huset för de utan att berätta det för oss. Vi trodde ju att vi hade första tjing och var helnöjda. Nu lutar det åt att det blir budgivning ändå om de är intresserade.
  • Hannnas

Morron tjejjer

Kikar in en snabbis bara mina båda pojkar sover ÄN sen vi flyttade upp M sover han minst 1h längre (hittills iaf) sen har han iof vaknat mitt i natten o varit törstig på vatten just men det hoppas jag är tillfälligt o det fina vädret bara... iaf har han ju fått vatten o sen bara somnat om

Ingen bebis idag Angiee men nästa söndag går jag gladeligen med på känns URK att föda barn o komma hem o inte få vara ifred nämligen, snickarn har denna veckan kvar på badrummet...

Hade däremot förvärkar igårkväll, 4st tydliga men sen inga mer *pust* o inget inatt o inget mer än iaf så peppar peppar att hon håller sig kvar till BF, 9dgr kvar

Lurk... surt med huset, men sånt är det ju.. man är sällan ensam på täppan o ofta vill säljarna ha mer än utg.budet ändå.. tror jag iaf.. dåligt av mäklaren att inte säga detta bara då han självklart vet det tycker jag. Hoppas iaf NI får det!! ska bli spännande! FÅR ni det mitt under min förlossning el nåt måste du messa mig

Vi monterade en grill igårkväll... shit vad vuxenpoäng man samlar in nuförtiden så nu kan ni komma o grilla här i sommar Jaz om den inte ramlar ihop haha för det tog A nästan 3h att få ihop eländet

Ha en fin dag o fortsättning på påsken tjejjer

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

morrn morrn och trevlig påsk på er!

3:e natten utan välling här!!! Alex ändrade vanorna själv, 2 nätter först helt utan gråt, i natt lite bök vid 3, men somnade om till slut och sov till 8! Iofs var vi hos mina föräldrar igår så det blev sent. Nu var det han som började så nu fortsätter vi, måste få bort denna dåliga vana. sååå mkt gladara när han vaknar efter en hel natt utan massa bök. GLAD!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Morgon!

Frukosten är intagen, maken sover och barnen ritar och tittar på tv medans katterna äter mina blommor som vanligt.
    Superfint väder idag också! Vi ska iväg och justera Labans glasögon som åker ner hela tiden och sen måste vi handla nytt lysrör till hans akvarium, de stackars fiskarna har haft det mörkt i flera dagar nu.
    Sen tänkte jag nog få till säsongens första grillning, eventuellt med lite smulpaj av rabarber till efterrätt, har lite rabarber i frysen från i somras.

Nu går Polly lös med en penna, bäst att ta den ifrån henne innan hon ritar överallt...

• jazzy

Ni som har barn på dagis,hur många timmar har ni per vecka?

3 barnsmamma
  • MagdaA

jazzy: varierat. Alex är på dagis 3 dagar/vecka, det blir mellan 13 och 21h/v beroende på hur långa dagar han är där. Oftast så lämnar M honom strax före 7. jag hämtar antingen 11.30 el 14.15. Nån enstaka gång är han där 10.30-16.15.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Magda: Vad härligt att ni inte behöver ha honom där mer än så! Det är ju toppen!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7